حماسه آزادسازی خرمشهر، نشانه‌ای از مقاومت و ایستادگی

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان دلیر این مرز و بوم، رقم خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده انتظامی استان خوزستان، با صدور پیامی سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

در میان تاریخ پر افتخار و پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان دلیر این مرز و بوم، رقم خورد.

بدون تردید پیروزی‌ها و افتخارات ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر، حماسه‌ای که موجب یاس دشمنان و امید مردم مسلمان کشورمان شد نشان دهنده ایستادگی و مقاومت دلیرمردان این سرزمین در دفاع از شرف و ارزش‌های مقدس این آب وخاک است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، محقق شده است.

خرمشهر، روز مقاومت، فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف، بی شک با وجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “خرمشهر‌ها در پیش است”، وظیفه همه ماست تا با ادامه راه آن غیورمردان در عرصه‌های مختلف و با ایستادگی و مقاومت بار دیگر شاهد پیروزی‌های ملت عزیز ایران باشیم.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان ۸سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و پیروزی و مقاومت در خرمشهر‌های پیش رو در سایه رهنمود‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار