تلاش اداره صمت جهرم برای راه اندازی واحدهای راکد

رئیس اداره صمت شهرستان جهرم گفت: تلاش می شود با حمایت از واحدهای تولیدی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد،اشتغالزایی را افزایش دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهنام اتحاد رئیس اداره صمت شهرستان جهرم  با اشاره به اهتمام بر رفع مشکلات پیش روی تولید با رایزنی با سرمایه‌گذاران، بیان کرد: در این راستا اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم، طبق سال های گذشته برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

او، تصریح کرد: برای واحدهای تولیدی با هدف بهره برداری از ظرفیت و ارتقای توان تولید، شناسایی واحدهای تولیدی با ظرفیت اسمی کمتر و حمایت از آنان برای رسیدن به حداکثر توان تولید از اهداف مهم کارگروه اقتصادی شهرستان است.

اتحاد ادامه داد: شناسایی واحدهای تولیدی راکد و فعال سازی واحدها با احیای مجدد و پیگیری برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا از موارد مورد تاکید همه مدیران و اعضای کارگروه اقتصادی جهرم است.

رئیس اداره صمت شهرستان جهرم با بیان اینکه تاکنون ۹۵ واحد تولیدی در جهرم پروانه بهره برداری از اداره صمت دریافت کرده‌اند، افزود: واحدهای تولیدی در سطح  این شهرستان قریب به بیش از ۷۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌اند که تمام هدف ما برای تحقق شعار سال، حمایت و پشتیبانی از این واحدهای تولیدی است.

اتحاد با اشاره به اینکه با بیان اینکه تامین نیازهای مالی واحدهای تولیدی با استفاده از ظرفیت بانک‌های دولتی و خصوصی یکی از موارد مهم حمایت از تولید است و بانک‌ها نیز باید در این مسیر نقش خود را به خوبی ایفا کنند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی برای رونق کار، نوسازی و بهسازی دستگاه‌ها و سرمایه در گردش اگر نیاز به تسهیلات داشته باشند می‌توانند در سامانه (بهین یاب) درخواست خود را ثبت کنند و پس از تصویب در کارگروه به بانک‌های عامل معرفی می شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار