بی غم: برگزاری لیگ در شهریور تبعات سنگینی به همراه خواهد داشت

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: شهریور ماه آغاز فصل پاییز و سرما است و برخی تیم‌ها برای رفتن به شهر دیگر با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز تمرینات این تیم پیش از شروع فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تمرینات تیم ما از روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه آغاز می‌شود. همچنین قرار است الکس فالکون و والکس دوسانتوس، ۲ بازیکن برزیلی ما هم که حدود ۲ هفته پیش برای تعطیلات به کشورشان سفر کرده بودند، تا ۱۱ خرداد ماه به اصفهان بیایند تا در کنار دیگر بازیکنان، خودشان را برای مسابقه فینال آماده کنند.


بیشتر بخوانید: بازیکنان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند در راه ایران


سرمربی گیتی پسند در ادامه درباره تاریخ فینال لیگ برتر فوتسال هم بیان داشت: هر چقدر زمان فینال لیگ برتر به عقب می‌رفت، کاملاً به نفع هر ۲ تیم گیتی پسند و مس می‌شد، اما این تصمیمی بود که در نهایت اعضای فوتسال گرفتند و به نظر من، چون هر ۲ تیم در شرایط یکسانی به مصاف هم می‌روند، برگزاری بازی فینال مشکل چندانی را به وجود نخواهد آورد. تنها مشکل بازی فینال نبودن تماشاگران است که از دیدن این مسابقه محروم هستند. تماشاگران سرمایه‌های اصلی فوتسال هستند و نبود آن‌ها باعث می‌شود بازی فینال از جذابیت کمی برخوردار باشد. به هر حال به خاطر شیوع ویروس کرونا ما نباید سلامتی مردم را به خطر بیاندازیم و به اعتقاد من سازمان لیگ کاملا تصمیم درستی گرفت که بازی فینال را بدون تماشاگر برگزار می‌کند.

بی غم درباره این که مسابقات لیگ برتر در فصل بعد قرار شد از شهریور ماه آغاز شود نیز گفت: امیدوارم سازمان لیگ در تصمیم خود تجدید نظر کند و بازی‌های فصل بعد لیگ برتر را در شهریور آغاز نکند، زیرا بیشتر تیم‌های لیگ برتری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و نمی‌توانند با هواپیما جا بجا شوند و مجبورند که با اتوبوس به شهر‌های دیگر بروند. همچنین شهریور ماه آغاز فصل پاییز است و به خاطر وجود سرما و برف ممکن است برخی تیم‌ها برای رفتن به شهر دیگری با مشکلاتی مواجه شوند. به همین دلیل امیدوارم سازمان لیگ برتر فوتسال مسابقات فصل جدید لیگ برتر را در شهریور آغاز نکند.

او افزود: سال گذشته شاهد بودیم در بازی ستارگان ورامین و مس سونگون در چارچوب رقابت‌های پلی آف، بازیکنان ستارگان حدود ۲۰ ساعت در فرودگاه معطل ماندند. همچنین در بازی آذرخش بندرعباس با تیم هایپرشهر شاهین شهر هم دیدیم که کادر فنی تیم آذرخش در مسیر برگشت به بندرعباس دچار سانحه شدیدی شد. به خاطر همین مسائل است که می‌گویم بهتر است بازی لیگ را در شهریور و پاییز برگزار نکنیم، زیرا به دلیل امکانات کمی که در جاده‌های ما وجود دارد، ممکن است برای برخی از تیم‌ها خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید: افضل: دیرتر برگزار کردن فینال لیگ برتر فوتسال به سود ما است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
انگار توی این کشور زندگی نمیکنی. برنامه لیگ با هدف قهرمانی پرسپولیس تنظیم میشه حالا این وسط کی و کجا به کرونا اهمیت بدن بستگی به منفعت پرسپولیس داره
آخرین اخبار