به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از کادر درمان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز نجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه معاونین، مدیران و مسئولین استانی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کادر درمان و پرستاران این دانشگاه تقدیر و تجلیل کردند.
 
او در این مراسم با تقدیر از فداکاری پزشکان و پرستاران از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و افزود: ایثار اجتماعی در همه زمان‌ها وجود داشته است. امروز نیز در صحنه مبارزه با بیماری کرونا، ایثار اجتماعی را با خدماتی که پزشکان و پرستاران به بیماران ارائه می‌دهند می‌توان مشاهده کرد.
 
نجفی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و تأکید بر اینکه پزشکان و پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به این مرز و بوم خدمت می‌کنند اضافه کرد: از زمانی که این بیماری در کشور شیوع یافت، کادر درمان و پرستاری با جدیت و فداکاری به بیماران خدمت کردند.
 
او با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته شاهد فداکاری‌های مردم ایران در عرصه‌های مختلفی مانند دفاع مقدس بودیم اضافه کرد: امروز نیز در صحنه بهداشت و درمان شاهد امتداد این فداکاری و از خود گذشتگی‌ها هستیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار