برخورد جدی دستگاه قضایی با رفتار‌های خلاف شرع و قانون در اماکن تفریحی اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی با رفتار‌های خلاف شرع و قانون در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های طبیعی استان اردبیل برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، خطاب به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان گفت: با توجه به رفع محدودیت ورود به تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، حسب تصمیمات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا و توجه به وجود مناظر و چشم انداز‌های طبیعی و تفرجگاه‌های متعدد در مناطق مختلف استان لازم است.

او بیان کرد: اقدامات متناسب فرهنگی، آموزشی و ارشادی در جهت حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی این اماکن با لحاظ الزامات شرعی قانونی و اخلاقی به صورت ویژه در دستور عوامل اجرایی قضایی و انتظامی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: شایسته است روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با هماهنگی و تعاملات با مسئولان شهرستان‌ها از جمله ائمه محترم جمعه، فرمانداران و بخشداران، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج نسبت طرح موضوع در جلسات مشترک از قبیل شورای فرهنگی عمومی و شورای تامین برنامه ریزی‌های لازم جهت حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با فساد و ناامنی در این حوزه‌ها به عمل آورند.

عتباتی تصریح کرد: ضروری است کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی با اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده در صورت مشاهده موارد تخلف و عدم توجه متخلفین به قوانین و مقررات با مرتکبین جرایم و متجاهرین به رفتار‌های خلاف شرع و قانون با جدیت برخورد کرده و نتیجه را به مراجع قضایی گزارش نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.