بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۳ خرداد؛

هنرمندان سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند؛ واکنش بیژن امکانیان به برنامه دورهمی با حضور فراستی

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای‌ مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آنها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و… یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: خاطره مجری تلویزیون از آخرین روز اردیبهشت؛ ویدئویی از سیاوش خیرابی در انتظار عروس!؛ رضا صادقی از رابطه پدر و دختری می‌گوید 


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون که اصلیت آبادانی دارد، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

"برای من معنی دیگری از آنچه برای تو دارد...
خرمشهر
آبادان
آزادی
سوم خرداد"

.

 

حبیب رضایی، بازیگر و کارگردان کشور، با انتشار تصویری از رزمندگان دفاع مقدس در صفحه اینستاگرامش، از آزادسازی و آبادسازی خرمشهر نوشت:

"و این تن‌های شریف‌ و خسته اما نگاه‌ها و خنده‌های پر نور از پس خاک جاده.. .
می‌گوید حوالی خرمشهر خرداد ۱۳۶۱ کمی قبل از ”آزادسازی»!...چه فعل بزرگی... الحق که یک حماسه، و چه آدم‌های بزرگتر و تکرارنشدنی که در حین و پسِ انجامش، رفتند،..و ما ماندیم و حسرت ”آبادسازی» خرمشهر!.
همین"

.

 

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

"خرمشهر
۳ خرداد
عکس:بهرام محمدی فرد
ایران
وطن."

.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"طبیعت بی‌نظیر اردبیل"

.

فرزاد فرخ، خواننده جوان سبک پاپ کشور، با انتشار تصویری در کنار امیر تشکر، از معروف‌ترین افرادی که حفاظت از صفحات مجازی سلبریتی‌ها را انجام می‌دهد، نوشت:

"امیر تشکر یکی از صمیمی ترین و نزدیک‌ترین دوستان من است. او را پیش از اینکه با یکدیگر کار کنیم می‌شناختم. چندسال پیش بر عکس امروز که نه خبری از محافظان پرشمار صفحه‌های اینستاگرام‌ بود او تنها کسی بود که به صورت تخصصی درباره نکات اینستاگرام‌ صحبت می‌کرد و درباره آن به مردم آموزش می‌داد. .
این فعالیت‌ها باعث پیشرفت صحیح او شد و حالا در کنار فعالیت‌های خودش، شرکت دیجیتال مارکتینگی را به همراه سینا فرحی با نام «هشتگ» تاسیس کردند. در این شرکت بخشی نیز با نام «هشتگ ساپورت» وجود دارد که صفحات تحت قراردادش را پشتیبانی می‌کند و تاکنون بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و فروشگاه های اینترنتی همچون من عضو آن شدند.
.
اما برویم سر اصل مطلب... امیر تشکر به تازگی توانست تیک آبی صفحه مرا دریافت کند و از این بابت خیلی از او ممنونم... چون احساس می‌کنم طرفداران عزیزم از این به بعد راحت‌تر مرا در اینستاگرام پیدا می‌کنند.
.
ممنون از تمامی زحمات این چند سالی کشیدی و باید بهت بگویم خسته نباشی
"

.

بیژن امکانیان، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور، با توجه به آخرین قسمت پخش شده از مجموعه "دورهمی" مهران مدیری، که میزبان  منتقد سینما و تلویزیون، مسعود فراستی بود، پستی در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"در برنامه دورهمى جمعه شب مديرى كاملأ مرعوب فراستى بود چقدر سؤالات روشنگرانه از گذشته ى او ميتوانست بپرسد كه نپرسيد و كاملأ مطيع تصوير كوزت ى بود كه فراستى از خود ساخت مديرى حتى جرئت نكرد از كارنامه هنرى خود در حد توجيه هم دفاع كند تنها جايى هم كه اشاره اى كرد به كسب شهرت فراستى از طريق تاختن به سينماگران چنان با زبان سوم شخص و محتاطانه گفت كه گويى خودش هم موافق اين روش است اين نشان ميدهد كه فراستى با فراست دريافته كه شيوه تهاجمى اش اثر بخش است چرا كه نه تنها سبب شهرتش با فاصله زياد نسبت به ساير منتقدان با سواد شده كه مديرى راهم كه سابقه بلندى در انتقاد و گوشه كنايه حتى به بالاترين مسئولان دولت دارد و به آن افتخار ميكند مرعوب خود كرده "

.

علی شادمان، بازیگر جوان سینما و تلویزیون نیز تصویر جدیدی از خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت:

"نیست/ی/در/هست/آیین/من/است
تو/هم/برو/خود/را/باش
هر/چه/باد/آباد
پیر شدیم"

.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.