یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شد

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیارد ریال به صورت نقد و تعهد در جشن گلریزان زاهدان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالحسین سجادی مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان : ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

او گفت: از این تعداد ۲ نفر به جرم تصادف، یک نفر شبه عمد، ۲۰ نفر مهریه و نفقه و ۱۶ نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان ۹ میلیارد تومان است.

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: اگر فردی به هر دلیل محکوم به پرداخت مبلغی شود و آن را پرداخت نکند و مالی هم در اختیار نداشته باشد طبق قانون باید تا زمان اثبات اعسار یا پرداخت بدهی در زندان به سر ببرد و قضات هم ملزم به اجرای این قانون هستند.

او بیان کرد: خوشبختانه مردم استان با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت با رعایت حداقل فاصله اجتماعی استقبال چشمگیری از برگزاری جشن گلریزان در شهر‌های مختلف داشته‌اند.

سجادی ادامه داد: این جشن در زاهدان با همکاری فرمانداری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

او گفت: سال گذشته یک میلیاردو ۳۹۲ میلیون تومان در جشن‌های گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار