پادوانی: هیچ وقت مردم ایران را فراموش نمی‌کنم/ تاکنون از مدیران استقلال فقط وعده شنیده ام

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تاکنون با سعادتمند صحبت نکرده ام و فقط از مدیران استقلال بابت پرداخت مطالباتم وعده و وعید شنیده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   لئوناردو پادوانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران که در حین بازی برای این تیم دچار فلج نخاعی شد و توان حرکتی اش را از دست داد، درباره شرایطش گفت: وضعیتم روز به روز بهتر می‌شود. بالاتر از سینه و دست هایم شرایط خوبی دارد، اما پاهایم هنوز توان حرکتی ندارد. هر روز فیزیوتراپی می‌کنم تا با کمک خدا بتوانم دوباره راه بروم. هر روز تمرین و فیزیوتراپی را انجام می‌دهم، اما اکنون به خاطر کرونا وضعیت خطرناک است و همه جا بسته شده است. انشالله بعد از کرونا، دوباره فیزیوتراپی و تمریناتم را از سر می‌گیرم، زیرا کمک زیادی به من می‌کند.  

بازیکن سابق استقلال در ادامه گفت: حدود ۲ سال است که مصدوم شدم. از آن روز به بعد فیزیوتراپی را پیگیری کردم و به تدریج شرایطم بهتر شده است. وقتی چنین اتفاقی بیفتد، دوست دارید خیلی زود سرپا شوید، اما باید صبر کنید.

پادوانی درباره ملاقات با سفیر ایران در برزیل گفت: او به تازگی به برزیل آمده بود و به من گفت که دوست دارد به من کمک کند و پیگیر شرایطم شد.


بیشتر بخوانید: پرداخت طلب پادوانی از محل درآمد‌های استقلال در فیفا


او درباره اظهارات مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر این که به فیفا درخواست داده شده تا مطالبات پادوانی از محل درآمد‌های استقلال در فیفا پرداخت شود گفت: ۲ سال است که به برزیل برگشتم و منتظرم پولم را بگیرم، اما ۲ سال است که هر روز برای من امروز و فردا می‌کنند و خبری از پرداخت شدن مطالباتم نیست. دوست نداشتم از استقلال شکایت کنم، اما وقتی دیدم ۲ سال گذشته و هنوز پولم را نگرفتم، تصمیم گرفتم از استقلال به فیفا شکایت کنم.  

مدافع سابق آبی پوشان گفت: فیفا استقلال را ملزم کرده تا پول من را پرداخت کند. باشگاه استقلال برای من نامه فرستاد، اما هنوز خبری از پول نیست و آن‌ها فقط یک چیزی گفتند. حتی شماره حسابم را هم برای باشگاه استقلال فرستادم. تاکنون با سعادتمند صحبتی نکردم، اما منتظرم که باشگاه در دوره او بتواند مطالبات من را پرداخت کند. شرایط سختی دارم و اگر پولم را بدهند کمک زیادی به من می‌شود. تاکنون فقط وعده شنیدم، اما امیدوارم که در دوره مدیر جدید مطالباتم را بگیرم.

او خطاب به هواداران استقلال و هواداران ایران افزود: از مردم ایران ممنونم. آن‌ها هر روز به من پیام می‌دهند و پیگیر شرایطم می‌شوند و می‌گویند که برای من دعا می‌کنم. هیچ وقت مردم ایران و هواداران استقلال را فراموش نمی‌کنم. دوست دارم زودتر به ایران برگردم و مردم را از نزدیک ببینم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آران
۰۲:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.آقای پادوانى.مردم ایران ھم شما رافراموش نمی کند شما بھترین بودید ھم ازاخلاق وفوتبال.دراین روزعزیز شفاى شما راازخداوند وبرای خانواده محترمتان آرزوی سلامتی مى کنم.امیدوارم استقلال بتواندطلب شمارا بپردازد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بابا مگه شما مسلمان نیستید
پول این بنده خدا رو بدید
آخرین اخبار