با حضورمعاون فنی زیر بنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛

مشکلات مسیر راه آهن زاهدان - کرمان مورد بررسی قرار گرفت

با حضور معاون فنی زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مشکلات مسیر راه آهن زاهدان - کرمان مانند محدوده ماسه گیر ، ساخت و تجهیز ایستگاهها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، راه آهن جمهوری اسلامی در دیدار داودی، معاون فنی زیر بنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران،  با معصومی مدیر کل راه آهن جنوبشرق، شهردار زاهدان و رئیس دفتر فنی استانداری در دفتر معاون فنی  در خصوص احداث پل زیر گذر زیباشهر و نحوه مشارکت راه آهن بحث و تبادل نظر شد.

 معاون فنی راه آهن، ابتدا مشکلات مسیر راه آهن زاهدان - کرمان مانند محدوده ماسه گیر ، ساخت و تجهیز ایستگاهها و سایر موارد مهم در نگهداری را ذکر و در ادامه نیز لزوم شروع هرچه سریعتر تقاطع غیرهمسطح زیباشهر و همچنین گزارش اقدامات انجام شده در این خصوص را بیان کردو در پایان مقرر شد دفتر فنی استانداری با برگزاری جلسه ای در هفته اخیر در حل این موارد تسریع کند.

همچنین جلسه شورای اداری ناحیه جنوبشرق نیز در بحث فنی و زیربنایی با حضور معاون فنی و زیربنایی راه آهن در محل آن اداره کل برگزار و در خصوص موارد مرتبط با خط و ارتباط بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار