بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر

امروز بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر چندین پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شریعتی استاندارخوزستان  در آیین بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد روز پیروزی مردم ایران ، روز حق بر باطل و روز شادمانی است و این روز را به تمامی مردم خرمشهرتبریک و تهنیت عرض می‌کنم گفت:امروز چندین پروژه که شامل بخش داخلی زنان، بخش آی‌سی‌ یو، بخش فیزیوتراپی مرکز جامع سلامت را توانستیم  به بهره برداری برساندیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم این شهر فراهم کنیم.

او ادامه داد: قرار است هتل ۴ ستاره که با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل و ساخته شده است   مورد بهره برداری قرار گیرد  و افتتاح شود.

استاندار خوزستان در ادامه افزود:ان شاءالله بتوانیم در کنار مردم شریف و بزرگوار خرمشهر توفیق پیدا کنیم که در سایر موارد زیر ساختی برای مردم این شهر شرایط بهتری فراهم کنیم و تلاش کنیم مشکلات مردم این شهر را به حداقل  برسانیم .

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این مراسم با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه به میمنت سالروز آزاد سازی خرمشهر هم طرح  بهداشتی و هم درمانی که در بیمارستان و در حوزه بهداشت  است  افتتاح شد گفت: برای افتتاح این طرح ها مجموعه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است  که ان شاالله مورد بهره‌برداری مردم خرمشهر قرار گیرد.

او افزود: در بیمارستان بخش فیزیوتراپی، بخش خیلی مجهز ای سی یو 2 و بخش داخلی زنان که به طور کامل ساخته  شد ند  ان شالله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همینطور در حوزه بهداشت مرکز و بخش  طالقانی به طور کامل بازسازی شده و به شکل خیلی خوب  و در خور و شان  مردم خرمشهر در خدمت مردم قرار گیرد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در هفته دولت ان شالله دو مرکز خدمات جامع سلامت مورد بهره برداری قرارمیگیرند ، یکی مرکز جدیده و و دیگری  مرکز امام خمینی و در حوزه بیمارستانی هم سعی بر آن است که دیالیز بیمارستان ولیعصر هم بخش جدید به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.