توزیع یک هزارو ۶۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: یک هزارو ۶۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان آبادان توزیع شد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان روز  شنبه در حاشیه توزیع بسته‌های حمایتی گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هشت هزار بسته غذایی حمایتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار در این شهرستان توزیع شده است.

او افزود:بسته‌های حمایتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب‌گوجه‌فرنگی،ماکارونی، سویا و لوزام بهداشتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیرین و شیوخ و اصناف این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احمدی با بیان اینکه این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش مواسات همدلی و احسان در اختیار مردم مناطق کم‌برخوردار شهر و روستا قرار گرفته است، افزود: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسایل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر میلادی (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد و پس از آن بسیاری از کشورهای دنیا را فرا گرفت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.