پیام تبریک سلطانی فر به مناسبت عید سعید فطر

ورزش و جوانان فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ جوانان و ورزش تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ جوانان و ورزش تبریک گفت

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به شکرانه توحید.
به شکرانه این عید.
به پاس سرافرازی‏، در بندگی خالص باریتعالی...
الهی؛‌ ای عظمت بی‏‌پایان و‌ای دارنده هر دو جهان‌ای ذات بی‏‌مثال سخاوت،‌ای کمال بی‏ زوال قدرت،‌ای بخشنده‏ ترینی که معنای بخششی و‌ای آمرزنده‏‌ای که پدیدآورنده تقوایی از تومی‏‌خواهیم به حق این فرخنده روز، که برای دل‏‌های مؤمن، عید قرار داده‌‏ای، سلام و درودمان را نثار پیامبر عشق و رحمت، حضرت ختمی مرتبت مُحمّد نبی (ص) و اهل بیت طاهریینش (ع) می‌نماییم.

عید فطر، عید غلبه بر نفس، مهار خواهش‌های نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای کریم در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده، حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد.

فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار که به شکرانه این نعمت بی کران، به ستایش ذات اقدس الهی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می‌زداید.

الهی در پایان این ماه پربرکت چشممان را به جمال دلارای مهر موعود (عج)، در هم شکننده ظلمت و تاریکی، روشن کن، تا نماز عید رابا ایشان و در فضای عطرآگین ولایت، به جای آوریم، نمازی که آکنده از روح اجابت باشد، آکنده از قنوت‌‏های سبز آرزومندی.

عید فطر مبارک
مسعود سلطانی فر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار