حدادی: پرداخت نکردن مطالبات مربیان زیبا نیست/ در دوران عرب تصمیمات درستی گرفته نشد

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده مربیان اتفاق زیبا و پسندیده‌ای نیست.

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از شکست ویروس کرونا هنوز تمرینات حرفه‌ای خود را شروع نکرده ام. به مدت ۱۰ روز تمرین سبک انجام می‌دهم و یکی - ۲ روز آینده برای برپایی اردو به کیش می‌روم. اردوی خود را به مدت ۱۵ روز در کیش برگزار می‌کنم، چون این شهر از سطح دریا بالاتر است و اکسیژن بیشتری دریافت می‌کنم.

او درباره اینکه مطالبات مالی مربی آمریکایی او پرداخت شده یا خیر، گفت: متاسفانه حقوق مک ویلکینز و ایگور مزگوف از آبان سال قبل به بعد پرداخت نشده است. قرار بود سرپرست سابق فدراسیون دو و میدانی حقوق ۷ - ۸ ماه عقب افتاده این مربیان را پرداخت کند، اما این کار را نکرد. به نظرم پرداخت نکردن مطالبات مربیان اتفاق زیبایی نیست. امیدوارم مسئولان فدراسیون هر چه سریعتر پول مربیان را پرداخت کند.

برنامه ام را به فدراسیون دو و میدانی می‌دهم

حدادی درباره اینکه برنامه خود را به فدراسیون دو و میدانی داده است، گفت: بله صحبت‌های اولیه را با مبینی سرپرست فدراسیون انجام دادم و قرار است برنامه کامل خود را تا ۱۰ روز آینده به فدراسیون دو و میدانی ارائه بدهم.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره قرارداد مک ویلکینز بیان کرد: مربی من تا المپیک توکیو با فدراسیون دو و میدانی قرارداد دارد و با توجه به اینکه من به مسابقات مجارستان در ۲۰ اگوست دعوت شدم امیدوارم که ویلکینز در این رقابت‌ها من را همراهی کند.

قرارداد توکلی هنوز امضاء نشده است

حدادی درباره وضعیت قرارداد حسین توکلی مربی بدنساز او اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود که عرب سرپرست سابق فدراسیون دو و میدانی با توکلی قرارداد ببندد، اما اتفاقات خوبی رخ نداد و این کار صورت نگرفت. به هر حال من به تنهایی به کیش می‌روم و بعد از بازگشت به تهران قرار است با مسئولان فدراسیون صحبت کنم تا وضعیت توکلی مشخص شود.

برخی از ورزشکاران نباید به اردوی خارجی می‌رفتند

نایب قهرمان المپیک بیان کرد: اتفاقات ناخوشایندی در دو و میدانی رخ داد و برخی از ورزشکاران نباید به اردوی خارجی می‌رفتند، اما در نهایت به این اردو‌ها رفتند. ورزشکارانی مانند رسولی و شیری وضعیت مناسبی در بلاروس ندارند. در دوران سرپرستی عرب تصمیمات نادرستی گرفته شد.

حدادی درباره اظهارات توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک مبنی بر احتمال لغو المپیک توکیو گفت: من شنیدم که احتمال لغو المپیک به خاطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد، اما امیدوارم این مسابقات برگزار شود تا برخی از ورزشکاران بتوانند آخرین حضورشان در المپیک را با موفقیت سپری کنند.

برخی از ورزشکاران در ۴۲ سالگی صاحب مدال المپیک شدند

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه سنش با تعویق المپیک افزایش می‌یابد، بیان کرد: ورزشکاران زیادی داشتیم که در ۴۲ سالگی در المپیک مدال گرفتند. من تا المپیک بعدی ۳۸ ساله می‌شوم و وقت دارم که در این رقابت‌ها هم حضور یابم.

او درباره اینکه حقوقش از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت می‌شود یا خیر، بیان کرد: کمیته ملی المپیک حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کردند را پرداخت می‌کند. تاکنون ۳۰ میلیون تومان برای ۶ ماه اول سال به حساب من واریز کرده اند. البته صندوق حمایت از قهرمانان هم یک میلیون و ۳۰ هزار تومان را در زمان مقرر می‌پردازد.

ابطال انتخابات دو و میدانی به ضرر ما تمام شد

حدادی درباره ارزیابی او از انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی گفت: زمانی که انتخابات برگزار شد برخی از افراد مدعی شدند که تقلب شده است و در نهایت انتخابات لغو شد. ابطال انتخابات به ضرر ورزشکاران شد. اگر فدراسیون دو ومیدانی با رئیس اداره شود بهتر می‌شود برنامه ریزی کرد، اما سرپرست نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد.

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره فاکتور‌های رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: من در این باره اظهار نظر نمی‌کنم، چون برخی از افراد جبهه و گارد می‌گیرند. فدراسیون دو و میدانی از سایر فدراسیون‌ها متفاوت‌تر است و به نظرم این رشته ورزشی را باید در اختیار دو و میدانی کاران قرار بدهند و از بیرون برای این فدراسیون تصمیم نگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار