نمونه‌گیری از موارد مشکوک به کرونا در مرکز ۱۶ ساعته اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: نمونه‌گیری موارد مشکوک به کرونا در مرکز ۱۶ساعته خدمات جامع سلامت کوی لور از سوی کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ مورد نمونه‌گیری افراد مشکوک از سوی کارشناسان واحد پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت این شهرستان انجام شد که نتیجه آزمایش برخی مثبت بود.

 او افزود: نمونه‌گیری موارد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در مرکز ۱۶ساعته خدمات جامع سلامت کوی لور اندیمشک توسط کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها انجام می‌شود.

روحانی هدف از انجام آزمایش کووید ۱۹ در مراکز ۱۶ ساعته را جلوگیری از تردد افراد ناقل بیماری در فضای شهری و جلوگیری از مراجعه آن‌ها به بیمارستان اعلام کرد و بیان داشت: نمونه گیری از مراکز ۱۶ ساعت باعث شناسایی سریع افراد ناقل در سطح شهر می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: افراد دارای علائم مشکوک می‌توانند با مراجعه به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا وضعیت سلامت خود و خانواده را بررسی و علاوه بر آن می‌توانند به نزدیکترین مرکز جامع سلامت مراجعه و توسط پزشک مستقر معاینه شوند و در صورت نیاز مداخله‌های پزشکی انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: براساس دستورالعمل اعلام شده از سوی وزارت بهداشت از طریق سامانه ۴۰۳۰ با شهروندان در شهر و روستا از طریق مراکز و خانه‌های بهداشت تماس گرفته شده و علائم بالینی آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
دروغی بیش نیست
صبح میری میگن عصر تست میگیریم
عصر میری میگن صبح تست میگیریم.
بسیار بد برخورد می کنن با آدم


فقط هم تست فوری (۱۰دقیقه ای) می گیرن
Iran (Islamic Republic of)
حامدناصری سمندی
۲۰:۱۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
مشکوک هستم