در پی تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی مازندران بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام صادر کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در پی تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، فرماندهی انتظامی مازندران با صدور بیانیه‌ای این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است،

"بسم الله القاصم الجبارین "

تحریم‌های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم‌های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت‌های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری‌های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند.

بیشتر بخوانید: برخورد با اشرار سخت و پشیمان کننده خواهد بود

بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است و نشان می‌دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش‌های اسلامی است و این تهدید‌ها و تحریم‌ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی‌شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم‌تر خواهد کرد.

بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک تکلیف شرعی و دینی است که با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت‌ها و دفاع از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب با همراهی و هم افزایی سایر نیرو‌های مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویا‌های باطل دشمنان را نخواهد داد؛ لذا ضمن تبریک و احترام به سربازان دلیر رهرو ولایت به جهت به لرزه انداختن اندام مستکبران و پیشبرد صحیح اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه نیرو‌های مسلح به ویژه جان برکفان نیروی انتظامی، توفیق و پیروزی همیشگی را در راه سرافرازی کشور عزیزمان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.