جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف ۴۶ دستگاه خودرو احتکار شده از انباری در میدان انقلاب

سرهنگ برفر از کشف ۴۶ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در حوالی میدان انقلاب، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ذوالفقار برفر جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو از چند روز پیش به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه هشتم این پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ در حوالی میدان انقلاب مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با مقام قضایی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۴۶ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

سرهنگ «برفر» در ادامه خاطر نشان کرد: ۳ دستگاه دنا، ۳ دستگاه تیبا، ۲ دستگاه سواری جک، ۲ دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک، ۴ دستگاه پژو ۲۰۷، ۲ دستگاه نیسان، ۳ دستگاه ساندرو، ۱۷ دستگاه سواری پراید، ۵ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۴ دستگاه رانا که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت، ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

برفر، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.


بیشتر بخوانید: کشف ۳ پارکینگ احتکار خودروهای فاقد پلاک در پایتخت

بیشتر بخوانید: کشف ۶۵۷ خودروی بدون پلاک در پارکینگ‌های تهران و گیلان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار