جمع آوری ۱۹۷میلیون ریال زکات فطره در گهواره

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره از جمع آوری ۱۹۷میلیون و ۸۰۰هزار ریال زکات فطره عام نقد و غیر نقد و کفار غیر عمدخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره از جمع آوری ۱۹۷میلیون و ۸۰۰هزار ریال زکات فطره عام نقد و غیر نقد و کفار غیر عمدخبرداد.

قدمی گفت: در راستای جمع آوری زکات فطریه عام مبلغ ۶۲میلیون  ریال به صورت نقد و ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰هزار  ریال غیر نقد و ۵میلیون  ریال کفاره غیر عمد توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) جمع آوری شده است.

او افزود: فطریه جمع آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان و مستمندان توزیع خواهد شد.

قدمی در پایان از مردم با سخاوت و نوع دوست گهواره بخاطر بوجود آوردن حماسه‌ای ماندگار و بی نظیر در طول سالیان متمادی در سطح این منطقه و ارائه کمک‌های متعدد نقدی و غیر نقدی در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص در حمایت از خانواده‌های ایتام و محسنین رقم زدند تقدیرکرد.



‍ جمع آوری زکات فطره در کمیته امداد کنگاور

 

کابلی رئیس کمیته امدادشهرستان کنگاورگفت: امسال ۳ پایگاه ثابت وسیاردر سطح مساجد و و مراکز پرتردد شهر و ۷۰ صندوق در روستا‌های تابعه با همکاری شورا‌ها و دهیاران در روز یکشنبه برای جمع آوری زکات فطره در نظر گرفته شد.

کابلی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا لزوم توجه به اقدامات الکترونیک را بیش‌ازپیش پررنگ‌تر می‌کند، اظهار کرد: امسال برای جمع آوری زکات فطریه عام و سادات و همچنین کفاره عمد و غیر عمد کد دستوری آسان پرداخت را در نظر گرفتیم.

او با بیان اینکه زکات فطره در اولین فرصت به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خواهد رسید گفت: زکات جمع آوری شده درسطع شهر نقدی مبلغ ۸۰ میلیون ریال وزکات فطریه جمع آوری شده درسطح روستا‌ها مبلغ ۳ میلیارد و میلیون ۷۷۰ ریال است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار