تاکید فرماندار ویژه آبادان بر استفاده از ماسک و دستکش

فرماندار ویژه آبادان گفت: فروشندگان ملزم به استفاده از ماسک در واحدهای صنفی هستند و از ورود مشتریان بدون ماسک به واحدهای تجاری جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، فرماندار ویژه آبادان بر استفاده از ماسک و دستکش توسط مردم و بازاریان برای در امان ماندن از ویروس کرونا تاکید کرد و گفت:فروشندگان ملزم به استفاده از ماسک در واحدهای صنفی هستند و از ورود مشتریان بدون ماسک به واحدهای تجاری جلوگیری کنند.

او با بیان اینکه شهرداری ها ،سازمان منطقه آزاد اروند ، بسیج و عتبات عالیات موظف به ضدعفونی کردن مستمر محلات  اماکن هستند ادامه داد:اگر این کار بصورت مداوم انجام نشود برای مسئولان مربوطه پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه سخنانش با اشاره به بازگشایی اصناف با خطر کم و متوسط گفت: کسبه بازارهای آبادان با وجود تحمل هزینه‌ سنگین در طول دوران تعطیلی ناشی از شیوع کرونا ، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت ، و از دستورات پیروی کردند و جای تشکر دارد.

 فرماندار ویژه آبادان درپایان با بیان اینکه همه اصناف  مکلف به ثبت نام در سامانه بهداشت و نصب بارکد و رعایت نکات بهداشتی برای بازگشایی واحدهای صنفی خود هستند افزود: تخلف از این امر باعث پلمب واحدها می شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.