فیلم سینمایی مستقل «در میان تپه ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی هنرمند گلستانی به عنوان فیلم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «منا» در هلند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فیلم سینمایی مستقل «در میان تپه ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی «محمدرضا کیوانفر» هنرمند گلستانی بعنوان فیلم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «منا» انتخاب شد.

در میان تپه‌ها که پخش بین المللی آن را الهه نوبخت مدیر کمپانی الی ایمیجز برعهده دارد، پیش از این در جشنواره‌های بین المللی بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد به نمایش در آمده بود، در ششمین حضور بین المللی خود در هلند به نمایش در خواهد آمد.

محمدرضا کیوانفر هنرمند گلستانی پیش از این در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو و در سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین مستند را از جشنواره تووف تورنتو در بخش فیلم کوتاه کسب کرده بود.

کیوانفر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با این جشنواره گفت: جشنواره منا که از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد برای اولین بار بعد از دوران کرونا در سالن تئاتر به نمایش در خواهد آمد.

او افزود: این رقابت سینمایی در بخش اصلی خود شامل سینمای مینا (فیلم‌های کشور‌های خاورمیانه وشمال افریقا)، (پانورامای سینمای کشور‌های جهان) در محوریت موضوع هویت‌ها و اقلیت‌ها خواهد بود.

کیوانفر از عباس کیارستمی اسطوره سینمای ایران به عنوان مشاور فیلم سینمایی در میان تپه‌ها یاد کرد و گفت: در این فیلم سینمایی محسن خدابخشی به عنوان دستیار کارگردان، سحرحسن زاده منشی صحنه، مهرداد سدنی دستیار فیلمبردار، هوتن حق شناس اصلاح رنگ و نور، امید آژیرابی جلوه‌های ویژه، حسن مدیر روستا صدابردار، حسین قورچیان طراحی و ترکیب صدا، ونداد درویشیان گریم، محمد پاسندی مدیر تولید، محمد نسایی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، صالح زنگانه طراح پوستر، امیر شمس و الهام جلالی هم به عنوان بازیگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.