ضرورت ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی برای کشاورزان / گندم از اوایل تیرماه در استان زنجان خریداری می شود

خرید گندم صرفا از کشاورزانی که اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد مجاز خواهد بود.

ضرورت ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی برای کشاورزان / گندم از اوایل تیرماه در استان زنجان خریداری می شودرحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در سالجاری، خرید گندم صرفا از کشاورزانی که اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد مجاز خواهد بود.

او با اشاره به استقرار سامانه نظام نوین ترویج در قالب پهنه بندی در مراکز جهاد کشاورزی و ثبت اطلاعات آماری بهره برداران بخش کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم تنها از کشاورزانی صورت می‌پذیرد که در سامانه مذکور ثبت نام و میزان سطح زیر کشت گندم خود را اعلام کرده باشند.

رحمنی با بیان اینکه در سالجاری هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکردند انجام نخواهد شد تصریح کرد: کشاورزانی از ثبت اطلاعات خود  در سامانه پهنه بندی اطمینان حاصل کنند تا زمان تحویل گندم به مراکز خرید با مشکل مواجه نشوند.
 
رحمنی در پایان با بیان اینکه کار خرید گندم در استان زنجان امسال  از اواخر خرداد ماه یا در نهایت اوایل تیرماه  آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: ۴۰ مرکز، برای خرید گندم  گندمکاران زنجانی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.