واکنش پلیس البرز به تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: تحریم نیروی انتظامی به عنوان الفبای امنیت کشور، عمق کینه آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان داد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تحریم نیروی انتظامی به عنوان الفبای امنیت کشور، عمق کینه آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان داد، گفت: دشمنی نظام استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با مردم ایران از دیرباز بوده و همیشه سعی کرده این دشمنی را در شکل های مختلف به اثبات برساند.

او افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از دشمنی های جدایی ناپذیر آمریکا علیه ملت ایران تحریم کشور در ابعاد مختلف بوده و در طول این چهل سال تحریم های مختلفی علیه نظام و مردم ایران تحمیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: تحریم شخصیت ها، مسئولان و نهادهای انقلابی از برنامه های اصلی دولت آمریکا است و امروز تحریم نیروی انتظامی جهموری اسلامی ایران به عنوان اساس امنیت کشور، دشمنی و عداوت نظام استکبار جهانی را علیه مردم ایران آشکار کرد.

او افزود: بدون شک این تحریم و دشمنی ها ذره ای در عملکرد پلیس برای امنیت کشور تاثیر نخواهد گذاشت و چه بسا باعث راسخ‌تر شدن اراده سربازان ولایت در مسیر اقتدار آفرینی برای میهن اسلامی و صیانت از نظام و ملت ایران و قطع ید متجاوزان به تمامیت ارضی کشورمان شده است.

سردار محدیان گفت: این که عملکرد مثبت پلیس در دفاع از انقلاب، رهبری و امنیت مردم باعث عصبانیت دشمنان شده مدال افتخار دیگری برای این مجموعه و کارکنان فداکار آن است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.