رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ؛

آمار ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان در حال افزایش است

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۱۸ نفر به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ گذشته ۱۱۸ مورد جدید مثبت داشته ایم که از این تعداد  ۳۳ نفر مربوط به آبادان، ۵۴ نفر خرمشهر و از شادگان ۳۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او افزود:به این ترتیب تاکنون در آبادان ۵۴۴ نفر، خرمشهر ۴۶۶ نفر و شادگان ۱۶۰ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۱۱۷۰ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از این ۱۱۸ مورد مثبت جدید ۸۲ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۳۹ نفر، خرمشهر یک نفر و شادگان نیز ۲ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند ادامه داد:  بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۵۶۵ نفر می باشند.

سلمان زاده گفت: از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۰۲۳ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۹۷ نفر نیز هنوز بستری هستند

او در پایان با اشاره به اینکه  متاسفانه در روز گذشته ۲ مورد مرگ جدیدی داشتیم که یک مورد مربوط به آبادان و یک نفر خرمشهر می باشد  افزود: بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۵۰ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۱۷ نفر، خرمشهر ۳۰ نفر و شادگان ۳ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.