حضور آثار کتابخوانان بوشهری در پویش«با کتاب در خانه»

۲۱ اثر از کتابخوانان بوشهر به مرحله نیمه نهایی پویش «با کتاب در خانه» کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هزار و ۳۸ اثر از همه نقاط کشور به دبیرخانه پویش «با کتاب در خانه» فرستاده شد و هیات داوران براساس شاخص‌هایی مانند زمان بندی مناسب، خلاقیت و نوآوری در اجرا و ارائه الگو‌های مناسب ترویج کتابخوانی، ۲۰۰ اثر برگزیده را در چهار رده سنی به مرحله نیمه نهایی را معرفی کردند.

آنیتا مظفری افزود: از استان بوشهر نیز ۹۰ تصویر (کلیپ) با هشتک این پویش در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شده بود که از این میان ۲۱ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

او ادامه داد: گناوه ۶، دشتستان ۴، تنگستان و کنگان ۳، دشتی ۲، بوشهر، دیلم و جم با یک اثر در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ۵۰ اثر برتر این پویش در چهار رده سنی پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم داوری در نیمه دوم خرداد اعلام خواهد شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش «با کتاب در خانه» ویژه کودکان و نوجوانان و به منظور استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضا‌های مجازی برای ترویج اجتماعی کتابخوانی در ایران، تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو درباره کتاب‌های مطالعه شده، گسترش بهداشت در فضا‌های فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت اجرا کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.