رادوشوویچ: ۴ سال منتظر بودم تا شانس به من رو کند/ دعوت به تیم ملی کرواسی رویای من است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در۴ سال گذشته انتظار زیادی کشیده ام تا نفر اول دروازه سرخ‌ها باشم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد اینکه در روز‌های قرنطینه چه کار‌هایی انجام می‌داده است، پاسخ داد: زمان سختی برای من بود مخصوصا برای یک بازیکن حرفه ای، چون نمی‌توانستم در شرایط دلخواه خود تمرین کنم و حالا تمام تلاشم را می کنم تا تمریناتم را به بهترین نحو انجام دهم.

او در مورد وضعیت کشور کرواسی بعد ازشیوع ویروس کرونا گفت: موقعیت کرواسی در مواجه با ویروس کرونا خوب است؛ اما همچنان در حال مبارزه با این بیماری هستیم. اکنون در حال بازگشت به حالت اولیه هستیم و امیدوارم در تمام جهان شرایط نرمال و عادی بازگردد.

وی در مورد صحبت‌های گل محمدی که شرایط مالی پرسپولیس را خوب توصیف کرده بود، گفت: دریافتی‌های من در شرایط فعلی خوب است. من با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده ام و قول داده اند که در چند روز آینده مشکلات را برطرف کنند. مهم‌ترین چیز در حال حاضر این است که به ایران برگشته ام. من ابتدا درباره فوتبال فکر می‌کنم، سپس مسائل مالی را در اولویت قرار می دهم.

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه ۴ سال است منتظر این بوده تا نفر اول دروازه پرسپولیس باشد گفت: در ۴ سال گذشته منتظر بودم تا از شانس به دست آمده بهترین استفاده را بکنم و در همه بازی‌ها و تمرینات تمام سعی و تلاش خود را کرده ام. امیدوارم در فصل آینده شانس به من رو کرده و دروازه بان اصلی تیم باشم.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص صحبت‌های بیرانوند که از او تعریف کرده بود بیان کرد: از صحبت‌های او قدردانی می‌کنم. بیرانوند دوست من است و بهترین‌ها را برای او در اروپا آرزو می‌کنم. در چند سالی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارم فکر می‌کنم او لایق بهترین‌ها است.

او در خصوص ملی پوش شدن در تیم ملی پس از فیکس شدن در باشگاه پرسپولیس پاسخ داد: دعوت به تیم ملی کرواسی یک رویا برای من به حساب می‌آید. کار سختی برای ملی پوش شدن دارم، زیرا در ایران بازی می‌کنم و شاید دیدگاه کشور کرواسی نسبت به این موضوع متفاوت باشد، اما هرگز دعوت شدنم به تیم ملی را غیر ممکن نمی دانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار