انتقاد امام جمعه خرمشهر از برنامه بهار اروند

امام جمعه خرمشهر گفت: متاسفانه در برنامه «برنامه بهار اروند» هیچ توجهی به رزمندگان، مدافعان و فاتحان خرمشهر نشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر با انتقاد از «برنامه بهار اروند» که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید و ارائه شد، گفت: متاسفانه در این برنامه هیچ توجهی به رزمندگان، مدافعان و فاتحان خرمشهر نشد.

او ادامه داد: در حقیقت می‌توان گفت که خالقان حماسه سوم خرداد امسال جایی در شبکه دوم که یک شبکه سراسری است، نداشتند.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه عزت امروز ما مرهون و مدیون رزمندگان است، گفت: اگر امروز آمریکا در عملیات موشکی عین‌الاسد و حرکت نفتکش‌هایی با پرچم سه رنگ ایران اسلامی به ونزوئلا در مقابل عظمت ملت ایران به زانو درآمده است، به واسطه روحیه و فرهنگ ایثار و مقاومتی است که شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به وجود آورده‌اند.

عادلپور عنوان کرد: سوال بنده از مدیران شبکه دو این است که آیا مصلحت است که چنین اسطوره‌هایی که مقام معظم رهبری مدام به آنها و فرهنگی که به وجود آورده‌اند، سفارش می‌کنند به این شکل بی‌توجهی شود.

او افزود: آیا منصفانه است که در برنامه‌ای که به نام سوم خرداد و فتح خرمشهر است و سه شب ادامه پیدا کند، حتی یک نفر از خانواده شهدا یا یک نفر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دعوت نشود؟ این نشان‌دهنده مظلومیت این حماسه‌سازان در روز فتح خرمشهر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.