مدیر امور توزیع برق میامی:

۴ طرح برق رسانی در میامی اجرا شد

عباسعلی اسماعیلی از اجرای چهار طرح برق رسانی در میامی خبر داد و گفت: این طرح‌ها مجموعاً سه میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباسعلی اسماعیلی مدیر امور توزیع برق میامی با بیان اینکه چهار طرح برق‌رسانی در این شهرستان به اجرا درآمده است، گفت: سه میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها صرف شده است.

او با بیان اینکه نصب یک دستگاه سکسیونر گازی با قابلیت کنترل از راه دور در روستای عباس‌آباد یکی از این طرح‌ها است، بیان کرد: تسریع در انجام عملیات رفع خاموشی و کاهش انرژی تأمین نشده هدف این طرح است.

رئیس امور توزیع برق میامی با بیان اینکه بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی در روستا‌های کلاته اسد و هونستان دو طرح دیگر از این مجموعه هستند، بیان کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود ولتاژ مشترکان در زمره اهداف این طرح‌ها است که شامل بهسازی دو هزار و ۴۴۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح ۵۸ دستگاه سرچراغ و بهینه‌سازی ۶۸ اصله پایه فرسوده می‌شود.

اسماعیلی نصب دو دستگاه تیغه جداکننده ۲۰۰ آمپری در شهر میامی را آخرین پروژه اجراشده توزیع برق در این شهرستان دانست و ابراز داشت: کاهش زمان خاموشی‌های ناخواسته و افزایش قابلیت اطمینان شبکه هدف این طرح است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار