زوایایی پنهان از قتل رومینا اشرفی به روایت پسر عاشق پیشه و خواهرش

بهمن پسر عاشق پیشه و خواهرش به شرح ناگفته‌هایی از قتل رومینا اشرفی پرداختند.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «از موقعی که رومینا ۹ سالش بود، از همون موقع عاشقم بود. البته منم دوسش داشتم، بعد از چند وقت ارتباطمون تلفنی شد، وقتی که ۱۱ سالش شده بود. دو سال تلفنی حرف زدیم. توی همین دو سال به من گفته بود که پدرم منو اذیت می‌کنه. بعد از یه مدت هم به من گفت بیا دنبالم منو با خودت ببر. به من پناه آورده بود. من بهش گفتم سنت کمه، اما قبول نکرد. منم یه نفر رو فرستادم سراغ پدرش که بهش بگم دوسش دارم. اما پدرش گفت من به سنی جماعت دختر نمی‌دم. جرم من فقط اهل تسنن بودنمه». این‌ها را بهمن می‌گوید؛ بهمن خاوری ۲۸ ساله، اهل روستای حویق در تالش. همان جوان عاشق‌پیشه‌ای که می‌گوید دخترک را فراری داد.

داستان رومینا را از هر طرف که بخوانی سیاه است؛ دختر ۱۳ ساله‏ تالشی که به سودای عشق مردی ترک خانه کرد و بعد که پدر او را پیدا کرد، در خواب با داس سرش را برید. به همین کوتاهی و سیاهی و تلخی. دختری که قرار بود یا قربانی کودک‌همسری باشد و یا قربانی خشم افسارگسیخته و بی‌منطق پدر. دخترکی که تقدیر، رنگ زندگی را برای او برنتابید و پیش از ۱۴ سالگی دست سرد مرگ به دست سنگی پدر بر گردنش نشست.

حالا بهمن، همان جوان عاشق‏‌پیشه، ناراحت است و این روز‌ها دل پری دارد؛ می‌گوید: «وقتی یه پیرمرد ۷۰ ساله‏ پولدار میاد یه دختر ۲۰ ساله رو عقد می‌کنه، چون پول داره جرم نیست. اما منی که این دخترو دوست داشتم و می‌خواستم نجاتش بدم جرمه؟ وقتی رومینا رو فراری دادم بردمش خونه خواهر بزرگم. حداقل پنج شش روزی پیش ما بود. پدرش هم به هزار در زد و رفت شکایت کرد. رومینا می‌گفت باباش کتکش می‌زده و موهاشو می‌کشیده. حتی به من گفته بود که پدرش معتاده و شیشه می‌کشه. پدرش از دست من شکایت کرده بود که آدم‌ربایی کردم. از پاسگاه به من زنگ زدن، گوشی رو دادم به رومینا، خودش به مامورا گفت که، چون بهمن رو دوست داشتم باهاش فرار کردم. بعد پدرش رفت آگاهی آستارا شکایت کرد. اونا سه روز دنبال من بودن. منم ترسیده بودم. بعد باباش قرار گذاشت بیاد من و رومینا رو عقد کنه. اما همه نقشه بود و پلیس خبر کرده بود. همه‌چیزم زیر سر شوهرخاله رومینا بود. به پدرش گفته بود دخترتو بگیر بکش، ولی به یه سنی نده».

آن‌طور که بهمن ادعا می‌کند حتی عموی رومینا هم پیشنهاد قتل او را با پدرش مطرح کرده بود؛ «تو فامیلشون پدرشو تحریک کرده بودن که دخترش رو بکشه». اما ماجرا وقتی دلخراش می‌شود که در بین مردان خانواده رومینا، سن او و ماجرای ازدواج او در کودکی محلی از اعراب ندارد.

بهمن در مورد خانواده رومینا می‌گوید: «من اصلاً فکرش رو هم نمی‌کردم که پدرش بخواد همچین کاری بکنه. اگه یه درصد این فکرو می‌کردم رومینا رو برنمی‌گردوندم پیششون. مطمئنم اگه من نمی‌رفتم دنبال رومینا خودکشی می‌کرد. همون روزی که پدرش نقشه عقد ما رو کشیده بود که بتونه ما دو تا رو بگیره، مادرش رو تهدید کرده بود که حتماً بیاد وگرنه می‌کشتش. مادرشم از رو ترس قبول کرده بود. اومد رومینا رو بغل کرد گفت ایشالا خوشبخت بشی. اما مامورا اومدن و ما رو بردن آگاهی. رومینا گفت نمی‌خوام برگردم خونه، اما اونا قبول نکردن. بعد من رفتم دادگاه و تبرئه شدم».

بهمن از روز حادثه می‌گوید: «وقتی از دادگاه برگشتم خونه یکی به من زنگ زد گفت رضا اشرفی، پدر رومینا زنشو با گلوله زده. من شوکه شدم. همون موقع خود رضا اشرفی اومده بود پشت خطم. اما بعد که من بهش زنگ زدم جواب نداد. بعد به گوشم رسید که با داس گردن دخترشو زده. انگار می‌خواسته تو خواب خفه‌اش کنه، به یه بهونه‌ای زنشو فرستاده بوده حموم، درم از پشت قفل می‌کنه. بعد می‌ره سراغ دختر. رومینا چقدر اصرار کرد به خونه برنگردوننش. اما مامورای آگاهی گفتن، چون سنش کمه باید این کارو بکنیم. اما همون روز که رومینا برگشت خونه باباش کشتش».

بهمن قبول دارد که سن رومینا کم بوده و شاید آماده‏ ازدواج نبوده است؛ با این حال می‌گوید: «خانواده باید جوری بچه رو تربیت می‌کردن که به یه جوون پناه نیاره. منم به خاطر انسانیت اونو فراری دادم. وقتی باباش رو دستگیر کردن، گفته اگه بیام بیرون زن و پسر کوچیکمم می‌کشم. حتی تهدید کرده بیاد بیرون من رو هم می‌کشه. عموی رومینا هم به من زنگ زد و تهدیدم کرد با گلوله منو می‌زنه. سه چهار روزه رومینا رو دفن کردن، اما حتی نتونستم سر قبرش برم. دختر خاله‏‌اشم به من پیام داد و گفت قبل از اینکه شما فرار کنید پدر رومینا براش مرگ موش خریده بود و بهش گفته بود خودشو بکشه. نمی‌دونم چقدر درسته. این پدر و دختر کلاً با هم اختلاف داشتن. همون موقع که به دنیا اومده پدرش ناراحت بوده که چرا پسر نشده. اینا رو خود رومینا به من گفت».

خواهر بهمن: رومینا پاک بود

خواهر بزرگ بهمن، همان کسی که رومینا به خانه‌اش پناه برده بود می‌گوید: «رومینا یه دختر پاک و معصوم بود. فکر نکردم با داداشم فرار کرده، برام مثل این بود که یه دختر بی‌کس رو پناه دادم. منم مثل دسته گل نگهش داشتم. حتی پسرم رو چند روز فرستادمش جای دیگه، گفتم این دختر امانته اینجا. به داداشمم گفتم هر وقت رسمی زنت شد بیا، غیرتم قبول نمی‌کرد باهم باشن».

خواهر بهمن، اما پرده از راز‌هایی برمی‌دارد، راز‌هایی مگو که متأسفانه قابل انتشار نیست و اثبات آن‌ها سخت. موضوعی که موجب می‌شود وقتی پدر رومینا به دنبالش می‌آید، خواهر بهمن سیلی محکمی به گوش پدر رومینا می‌زند. او از روز‌هایی که رومینا پیش او بوده می‌گوید: «می‏گفتم با مادرت تماس بگیر، قبول نمی‌کرد. می‌گفت نمی‌خوام هیچ‌کدومشون رو ببینم. به پدری که ده بار داس گذاشته پای گلوی من چی باید بگم آبجی».

او به سن و سال رومینا هم اشاره می‌کند: «من به رومینا گفته بودم که سنت کمه، ۱۳ سالته، ببرم تحویل بابات بدم، یکی دو سال بمون بعد ما میایم خواستگاری. اما می‌گفت من راضیم خودمو بکشم، اما برنگردم خونه. هرکاری کردم قبول نکرد. اگه یه درصدی می‌دونستم باباش این کارو می‌کنه، به خدا قسم خودمو می‌کشتم، اما به باباش تحویلش نمی‌دادم».

با لباس عقد کشته شد

حالا چند روزی هست که رومینا در خاک خفته. پدر در بازداشت است و مادرش سیاه‏پوش و عزادار. مادری که هیچ حرفی از او مطرح نیست و حتی در اعلامیه‌‏ی عجیبی که برای مجلس ختم رومینا منتشر شده هم هیچ نام و نشانی از او نیست. یکی از اقوام رومینا، اما از حال و هوای مادرش می‌گوید: «مادرش حالش خوب نیست، هر روز می‌ره سر خاکش. از شوهرشم انگار شکایتی نکرده، درگیر مراسم هفت رومینان. پدرش خیلی سختگیر بود. من شنیده بودم تهدیدش کرده بود که اگه خودکشی کنه بهتر از اینه که بخواد زن این پسره بشه. البته بعضیا میگن به خاطر سنی بودن بهمنه، اما من این و از خانواده نشنیدم، به نظرم مخالفتشون دلیل دیگه‌ای هم داشته که خصوصیه. رومینا خیلی از پدرش می‌ترسید، آخرشم که برگشت خونه با همون لباس عقد کشته شد».

ورود‭ ‬دادستانی‭ ‬به‭ ‬قتل‭ ‬رومینا

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در پی قتل کودک ۱۳ ساله تالشی اعلام کرد: «به دلیل ماهیت جرم، دادستان مطابق با ماده ۵ قانون حمایت از کودک و نوجوانان به‌عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کرده است و بهزیستی نیز به عنوان سازمان دولتی مدافع حقوق کودکان، تمام تلاش‌های خود را جهت احقاق حقوق حقه کودک را جز وظایف ذاتی خود می‌داند.»

رضا جعفری افزود: «بهزیستی از همه ظرفیت‌ها و امکانات جهت تحقق این مهم استفاده خواهد کرد و در عین حال به دلیل ماهیت جرم و درگیری عاطفی و روانی و اجتماعی سایر اعضا خانواده، با هماهنگی دادستان نسبت به انجام حمایت‌های روانی-اجتماعی از سایر اعضای خانواده برای کاهش آسیب‌های روانی خواهد پرداخت.»

وی گفت: «اورژانس اجتماعی شهرستان تنها پس از وقوع قتل از طریق مراجع رسمی در جریان واقعه قرار گرفت که عملاً کاری جهت حمایت از کودک مطابق با شرح وظایف رسمی و مصرح خود نمی‌توانست انجام دهد و چه بسا تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی قبل از بروز می‌توانست سرنوشت بهتری را برای کودک و خانواده ایشان رقم بزند که این خود نگاه فرهنگ مسئولیت‌پذیری از سوی همه آحاد جامعه را یکبار دیگر به همگان گوشزد می‌کند.»

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان تاکید کرد: «قتل دختر ۱۳ ساله توسط پدر در شهرستان تالش نمونه‌ای از نقض آشکار حقوق کودک توسط فردی است که بیشترین انتظار حمایت و پشتیبانی از او در جهت رشد، تربیت و پرورش صحیح کودک به دلیل فقر آگاهی و وجود باور‌های متعصبانه بوده است که سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است.»

جعفری گفت: «خشونتی که در محیط خصوصی و چهاردیواری خانه و به دور از نظارت نهاد‌ها صورت می‌گیرد و چه بسا بسیاری از موارد گزارش نمی‌شود و به همان نسبت فرصت مداخله جهت جداسازی کودک از محیط آسیب و صدمه‌زننده به حیات کودک و انجام حمایت‌های لازم، به خوبی صورت نمی‌گیرد.»

وی اضافه کرد: کودک‌آزاری یکی از آسیب‌های شایع در همه جوامع اعم از توسعه‌یافته یا درحال‌رشد است و کودکان در همه خانواده‌ها، فارغ از ویژگی‌های طبقاتی، درآمدی، تحصیلاتی، قومی و مذهبی، به دلیل وابستگی جسمی و مالی به سرپرستان، احساس تملک از سوی والدین نسبت به کودکان، عدم آگاهی والدین از شیوه‌های تربیتی، مشکلات زمینه‌ای مانند وجود تنش‌ها و اختلافات خانوادگی، ابتلاء به سوءمصرف مواد و اختلال روانی در معرض مخاطرات انواع کودک‌آزاری اعم از جسمی، روانی، عاطفی، جسمی، غفلت و بی‌توجهی جنسی هستند.

داغ ترین اخبار حوادث امروز

‌گفتگو با پسر جوانی که عمویش را به قتل رساند؛ می‌خواستم تنبیه‌اش کنم، اما مُرد!

پسر بیمار، پدرش را کشت

جنایت وحشتناک در خانه ویلایی!

روایت خانم «ح» از بلایی که زندگیش را تا پای نابود‌ی برد

منبع: روزنامه سازندگی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
توف به ذات اون پدر بی شرمی که یه دختر بی دفاع رو سر میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
ناراحت شدم براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
باید اعدامش کنن
Singapore
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
هر پدری بود باید برای حفظ ابروی ناموس خانواده این کار رو میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
من دیگه رد دادم
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۸:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
بمیرم برای رومینا اشرفی بیچاره
Singapore
واقعیت
۱۸:۲۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسهاش با بهمن رو ندیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نوشین
۱۴:۵۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا برای پدر رومینا متاسفم لیاقتش فقط قصاص هست چرا دخترش رو کشت؟
Iran (Islamic Republic of)
فهیم
۱۹:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کودک همسری!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۰۱:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه بهمن مجازات سختی نشه واقعا نامردییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
این پسر بایدمجازات بشه،قابل توجه دخترا که میگن پسرهای ساده رو از راه به در میکنن، حالا کی از راه به در شد، اون دختر طفل معصوم، اون پسر بی وجود حتی تا چهلم دختر صبر نکرد، لباس رنگی پوشیده، آدم اگه عاشق باشه اصلا نمیتونه حرف بزنه غم عشقش‌‌ دیوانه اش میکنه، دوست رومینا هم گفته که اون پسر تهدیدش کرده، یکی دیگه از دخترا رو همین طوری فریب داده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۱:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خیلی کارش اشتباه بوده پدر رومینا
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۰:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
یه دختر بچه که کمبود محبت داشته. یه پدر معتاد و تربیت نادرست موجب این اتفاق شده. نمیشه تمام تقصیر هارو گردن پدرش انداخت. یه دختر ۱۳ ساله حتما اغفال شده که خواسته با یه پسر فرار کنه. پس بهمن نصف تقصیر هارو گردن داره. و البته پدر رومینا. اون هر کاری هم که بکنه. واقعا توی این جامعه حق یه دختر باید بریده شدن سرش باشه؟ و البته خود رومینا. که اگه هم فرار نمیکرد یا پدرش میکشت یا مرگ موش به خوردش میداد. از یه همچین دختری چه انتظاری دارین؟ حق ودر رومینا و بهمن اعدامه
Iran (Islamic Republic of)
حح
۱۱:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مرگ حق بهمن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
کلا علت مشکل دختر و پدر همین بهمن بوده.
وگرنه دختر و پدر عاشق همند. مرگ حق بهمن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا اون پسره خیلی پولدار بوده که رومینا عاشقش شده بوده
Iran (Islamic Republic of)
استاد
۰۱:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
برای یه پدر مسلمان و با هویت ایرانی که معنی ناموس رو میفهمه خیلی سخته این ننگ رو قبول کنه که دخترش اینجوری طغیان کنه و بره دوست بشه با جوان مردم و هزارتا غلط بکنه.
همچین دختری واقعا ننگ اون محله هست. باید حتما مجازات میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ن س از نجف اباد
۲۳:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
خدایا به خودت پناه میبریم از شر شیطان....خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرما....خدایا ما رو لحظه ای به خودمون واگذار نکن....خدایا ایمان و اعتقاد قلبی ما رو نسبت به خودت زیاد کن.....خدایا.....خدایا....خدااااااااااا.....خدایا قاضی واقعی تو هستی و به تو پناه میبریم از هر گونه قضاوت ناعادلانه...الهی آمین
United States of America
حسین
۲۳:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
پسره هم 28 سالش بود
متاسفم با اونایی ک مرگ این دختر رو حق میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
به این پسره بایدگفت که مرگ حق توبوده حرف موفت زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
کس نخوارد پشت من جز ناخونه انگشت من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
شبکه های اجتماعی و عدم نظارت والدین نادان باعث و بانی چنین هرزه گری هاست . والدینی که همه چیز به چپشان است ادعای روشنفکری و دلسوزی هم میکنند . لعنت بر فرد فاسد بی حیا و ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
باید همون اول این دخترا رو بشدت مجازات کرد تا کار به هلاکتشون نرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
کاملا موافقم. ما خواستار مجازات برای دخترای افسار گسیخته ی هرزه و سرکش هستیم
Iran (Islamic Republic of)
fatima364888
۲۰:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
برای یه پدر مسلمان و با هویت ایرانی خیلی سخته این ننگ رو قبول کنه دخترش اینجور رفتار کنه و بره دوست بشه با جوان مردم و هزارتا غلط بکنه
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۲۰:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
برای بر پاداشته شدن پرچم غیرت و حیا، این چنین برخورد های سختگیرانه ای با ترویج دهندگان فساد و فحشای کثیف لازم و ضروری هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
لعنت خدا بر دختران مرتد بی حیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دختره غلط کرده جای درس خوندن رفته بی حیایی کرده و با پسر مردم دوست شده و از خونه فرار کرده. اگه همون اول که فهمیدن حسابی میزدنش، الان زنده بود......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چی میگی تو کم بود محبت داشته پدره چون پسر نبوده این کارارو باهاش کرد لعنت به مرد هایی که هویت خودشونو قبول دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دخترانی که سر خود و هرزه و مرتد بشه .مایع ننگه خانواده هست و مایه ننگ هم باید نابود بشه. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
چرا با این پدر بزرگوار این دخترک بی حیا این قدر بد برخورد میکنید ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دختر 14 ساله مشکل روانی داشته که با یه آدم هم سن باباش میخواد ازدواج کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا خجالت داره که ماها با ادمای کوته فکری مثل شماها در یک جامعه زندگی میکنیم که هیچ درکی از عواطف اسیب پذیر یک نوجوان ندارید.
دخترها خیلی اسیب پذیرن مخصوصا تو سن بلوغ و در این مواقع ببش ار هر زمان دیگری به محبت و صمیمیت از طرف خانواده نیازمند. از دختری که پدرش سر اینکه به او گفتند قرار است خواستگار برای دخترت بیاید برای دخترش مرگ موش گرفته که خودش را بکشد چه انتظاری داری؟
وقتی پدر به دختر خودش محبت نمی کنه و دخترش را درک نمیکنه دخترهم به غریبه ها پناه میبرد. البته فضای حاکم بر جامعه هم بی تقصیر نیست که روابط دختر و پسر خیلی ازادانه برقرار است.
شماهم سعی کنید با اطلاعات درست نظر بدهید درست است که پسر خیلی بزرگتر از رومینا بود اما همسن پدرش نیست و به گفته ی خودش 28 سال سن دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
برای یه پدر مسلمان و با هویت ایرانی خیلی سخته این ننگ رو قبول کنه دخترش اینجور رفتار کنه و بره دوست بشه با جوان مردم و هزارتا غلط بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه فرهنگ غلط تو جامعه ما داره نفوذ میکنه معلوم نیست از کجا الگو میگیرن، سن این دوستیها خیلی اومده پایین.تو پارک و خیابون خیلی راحت دختر و پسر باهم نشستن و از هیچ چیز خجالت نمیکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سنش نیومده پایین قدیم هم سن بلوغ همین حوالی بود ولی شرایطش نبود الان تو هر گوشی یه دنیایی با ادم های متفاوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
روانی
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت
۱۹:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
کسی که باید لعن بشه، اون دختری هست که عشوه گری کرد و مرتد شد و جوان مردم رو از راه به در کرد............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا. مرگ بر دختر فاسد بی حیا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۶:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
شرافتت کجاست؟ دختر 9ساله و عشوه گری؟؟
پسر بیشرف خدا میدونه چی گفته ک دختره و پدرش رو چندین سال روبروی هم قرار داده!!
فقط اون پدر نادان باید پسره رو میکشت تا هر ... حاصل عمر مردم را ندزده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
کار پدر اصلا قابل دفاع نیست ولی نقش مادر توی بوجود آمدن این وضعیت چیه ، مگر نه اینه که دخترها در دامان مادر تربیت میشن پس این مادر چه نقشی ایفا کرده که دختر کم سن وسالی مثل رومینا به این راحتی با مرد غریبه ارتباط برقرار میکنه و حتی باهاش فرار میکنه ، این مادر قبل از اینکه دنبال قصاصپدر باشه به خودش نگاه کنه ببینه حق مادری رو ادا کرده یانه ، اسلام اینهمه دستور داده برای روابط ، مادر دخترش رو بر اساس کدام دستور اسلامی تربیت کرده که کار به اینجا رسیده ، اسلام همه چهارچوبها رو مشخص کرده ، اگه میخوایم دیگه از این اتفاقات نیوفته دستورات اسلام رو رعایت کنیم ، این پسره هم بجای اینکه بخواد موضوع ربط بده به مذهب دنبال جواب قانع کننده به محاکم قضایی برای غلطی که کرده باشه ، یکی نیست بهش بگه تو چه کاره ای که شدی پناهگاه دختر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دلم واسه پسره میسوزه این پدره کلا خودش و اطرافیانش مشکل روحی روانی داشتن پسره ۲۹ سالش هست اونم دختری رو که بهش پناه آورده پناه داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دم پدرش گرم. واقعا شجاعت میخواست این کارش. دل دشمنان رو سوزوندی. احسنت بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
برای خودم متاسفم که با آدمایی مثل شما دارم زندگی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دل همه ما برای دختر سوخت که قربانی تعصبات بیجا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
تو که تاسف میخوری اصلا معنی ناموس رو میفهمی؟؟؟ معنی هرزگی؟؟؟ فرار ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خاک تو سرت....
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۳:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
این کار دزدی دختر کم سن و سال با هیچ منطقی جور در نمی اید و بهانه های واهی هم مثل سنی بودن هم نمی تواند از گناه این مجرم بکاهد مگر یک دختر نه ساله چقدر اگاهی و اطلاعات دارد این بهانه های خواهر و برادر برای منحرف کردن دیگران است . مگر کشور سازمانهای حمایتی ندارد اگر اینها راست می گویند می توانستند از طریق قانونی واطلاع مراجع ذی ربط هم به دختر کمک کرده و هم اگر پدر دختر مقصر بود جلوی بد رفتاری او را می گرفتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
من اگر جای پدر بودم ، این دختر بی حیا را به داخل اتاق می انداختم و در را قفل میکردم و سه شبانه روز با کابل فشار قوی بر بدنش میزدم تا یاد بگیرد که آبروی خانواده اش را نبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
گل گفتی رفیق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خوب کرد پدره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
پسره دختر را دوست داشته به کسی ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دختره غلط کرده پدرشو عصبانی کرده. به جای مشق سراغ فساد رفته.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
چرا وویسش رو نگذاشتین؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
باید این جوان عاشق پیشه سمج 28 ساله را که باعث اغفال دختر معصوم 13 ساله شده واورا از 9 سالگی در جهت تمایلات حیوانی خودش هدایت کرده که این وضع بوجود بیاد به سزای اعمالش رساند
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۹:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
بخاطر اینستا دخترا دارن روز به روز عریان تر و گستاخ تر و کثیف تر و فاسد تر میشن. چرا هیچکس جلوی این شیطان ها رو نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
خیلی پر رو شدن. تازه پسرا رو تیغ میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تو از کجا میدونی ما پسرا رو تیغ میزنن.جالبه مثل اینکه خودت این کار کردی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ان پسر فاسد چرا و چگونه با یک دختر سیزده ساله ارتباط برقرکرده و قطعا یکی از مسببان فرار آن دخترک حرفهای احساسی آن مردک خبیث بوده است .جرم ان مردک از جرم پدر قاتلش کمتر نیست .چرا که وسوسه های شیطانی آن مرد باعث تحریک و فرار دخترک گردیده است . شاید هم اصولا فراری در کار نباشد گول ان پسر شیطان صفت را خورده است.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
هر دختری عین ... آرایش کنه و بدنشو نیمه عریان کنه و نشون همه بده تا پسرا رو ناراحت کنه و فحشا رو گسترش بده ، سزاش همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
اخه دختر چهارده ساله چی میفهمه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سزای کسی که تهمت میزنه و قضاوت ناحق میکنه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه خیلی دوست داشتی جای اون دختره بودی سوختیا.ماپسرا رو ناراحت کنه؟؟؟؟؟؟خدا شفات بده . دختراباهر لباسی وارایشی جلوی ما ظاهر بشن نگاهشون نمیکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
آخی نه این که شما مفصر نبودی دختر بدبخت رو گول زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تا باشد درس عبرتی برای هر دختری که به فکر آرایش و عشوه گری در جامعه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
چرا قضاوت ناحق میکنید
اگر ما بچه مذهبی ها نتونستیم وظیفه مون رو برای جا انداختن درست اخلاق و احکام انجام بدیم تمام گناه رو بندازیم گردن یه دختر معصوم در چنگال دیو حل میشه؟ وجدانتون راحت میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
تفکرات داعشی
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۷:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ما همه خواستار اعدام و ادب کردن بهمن خاوری و خواهرش هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
رکسانا
۱۶:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تو یه خانواده وقتی پدر مشکل داره مادر باید مامن باشه و بالعکس، مادر رومینا متاسفانه زن عاقلی نبود و خوب نتونسته بود اون بچه رو تربیت اسلامی کنه، اون پسرم که حالا مدعی شده باید مجازات بشه که ورود بی مورد کرده در حریم یک خانواده، اون دزد ناموسه و باید محاکمه بشه. یک زندگی رو راحت از هم پاشوند و عامل قتل یک دختر بیگناه شد.تو رو خدا این ماهواره ها رو تو خونه هاتون خاموش کنید، بچه هاتون رو با اسلام و مسایل دینی آشتی بدید، نذارید مسجدها اینقدر خالی باشن، با اسلامی بار اوردن بچه هاتون یک عمر با آرامش زندگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
چرا وقتی بحث تربیت میشه همه چی می افته گردن مادر بیچاره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اگه خواهر این نامرد یکی دیگه ۵ روز ببره خانه خودش تکلیف چیه
Netherlands
جواد
۱۶:۳۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
نباید فرار میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام
حالا خودمانیم آقایان!
چند نفر از شماها، همین طور که به زبان دارید می گویید"بیچاره دختره..." ،توی دلتان می گویید"بنازم به این پدر که ننگ را از حریم زندگی اش پاک کرد"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
کشتن باداس تو خواب ؟؟،بخدا داعشی هست پدرش
Iran (Islamic Republic of)
Ze.m
۱۶:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من دختر بودن گناه چون خودمپ یه دخترم و من نظرم اینه که دخترو پسر فرقی ندارن عاشق شدنم گناه نیست من واقعا متاسفم برای کسانی که توی دوران امروزن ولی فکر و ذهنیتشون تو گذشته مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
گناه وحشی بودن پدر جایی نمیره و قطعا باید محاکمه بشه
ولی من هم یه دخترم و به دختر بودن خودم تو یه خانواده اصیل و مذهبی افتخار میکنم
خدا انتقام خون به ناحق ریخته شده رومینا رو میگیره مطمئنم و همچنین اون کسانی که قضاوت ناحق میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فهیم
۲۰:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عزیزم عاشق شدن گناه نییست رابطه با نامحرم و فرار کردن گناهه...قتل یه انسان هم گناهه و اغفال کردن دختر مردم هم گناهه پسره اگر واقعا دختر رو میخواست میرفت خواستگاری بهش ندادن ده بار نه بیست بار دیگه بره خواستگاری تا بهش بدن...ندادن! باید بره دختر مردم رو اعفال کنه که بیا فرار کنیم غلط کرده پسره بی خاصیت .....پدر هم اشتباه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
پسره یه جوری میزنه هاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
شاید دختر به خاطر عشق پسره آبروی پدرش رو نبرده بلکه برای فرار از پدرش میخواسته با یکی 17 سال بزرگتر ازدواج کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم رومینا میخواسته باهاش ازدواج کنه تا از محیط خانواده دور بشه اگر هم واقعا عاشق شده به خاطر کمبود محبت پدرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم رومینا میخواسته باهاش ازدواج کنه تا از محیط خانواده دور بشه اگر هم واقعا عاشق شده به خاطر کمبود محبت پدرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
این دختر و پدر هر دو به مشاوره نیاز داشتن و جدا نگه داشتن یه مدت دختر از پدر تا ارامش به هر دو برگردد . و اینکه اطرافیان هر دو تاثیر بدی روی آنها داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
باید سر بهمن رو میبرید.چون رومینا بچه بود ونادان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
آن دختر باید میمرد . آن پسر بی حیا هم باید به سرنوشت تقریبا مشابهی دچار میشد تا همه مردم عبرت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
احسنت به غیرت پدرش. دلم خنک شد واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دلت از چی خنک شد ازمظلومیت دختر؟؟؟متاسفم برات توهم توجرم شریکی چون فکرت مثل اونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
دخترا باید درس بگیرن از این ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
منم جای اون پدر بیچاره بودم بدجور کتک میزدم اون دختر بی تربیت رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
همین دختر بی تربیت رو که می گی باید تو جنگل تربیت می شده یا توسط پدر نادونش
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۳:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تو لیاقت پدر شدن را نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
فقط خدا میدونه حق با کیه ،ولی حق با هر کسی که هست ،مرگ حق اون دختر نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
پدر نیستی که بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
هم بابا را دار بزنید هم داماد رو اینجوری همه از هر طرف راضی و خفه می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
یخاطر 1 پسر دختر نباید آبروی پدرو مادرش رو ببره و فرار کنه در هر صورت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اسم قاتل اول اعلامیه اس!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
صد در صد کار پدر اشتباه بوده.ولی زود نباید قضاوت کرد و همه تقصیرها رو گردن اون انداخت.کار پدر قابل دفاع نیست ولی روابط یک دختر با یک پسری که 15 سال از خودش بزرگتره هم قابل دفاع نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
ماجراهرچی بود قتل با داس راهش نبود یه دختر کم سن نیاز به تربیت وهدایت ومشاوره داره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
چه طلبکار شدن بهمن و خواهرش حالا . بچه مردم را اغفال کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
بی بندباری و غفلت از اسلام عاقبت چنین داستانهایست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
عنوان به ظاهر عاشق پیشه مناسب تره تا عاشق پیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ارتباط با دختر ۹ ساله و ۱۱ ساله؟

آیا نباید این پسر را به جرم اغفال کودک محاکمه کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
احسنت، درسته، جالبه که پسره الان طلبکار هم هست
Germany
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
تو اسلام ۱۳ سال به بالا مجاز به ازدووجه...
چرا توهم میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تربیت نادرست+فضای مجازی افسار گسیخته باعث و بانی این مصیبت هاست.
Germany
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
حالا خوبه ک گفت پدرش حتی ی گوشی هم بهش نمیداده!
این حرفارو از کجا میاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
فقط اعدامش کنید فقط اعدام
France
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تاسف باره که آدم با دخترش چنین کاری بکنه ولی فراری دادن دختر مردم هم غلط خیلی اضافیه...شما اگه خیرخواه دختره بودی زنگ میزدی اورژانس اجتماعی یا مسئله را به مراجع ذی ربط گزارش میدادی تا این اتفاقات پیش نیاد
حتما باید با پسره و پدر به شدت بدخورد شه تا نه کسی جرئت فراری دادن دختر مردم رو داشته باشه نه کسی راحت خانوادشو به صلابه بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
احسنت ، بهترین نظری بود که تا بحال دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
احسنت، کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
واقعا همینه...باید درس عبرت بشه برای همه
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۰۸:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
چي بگيم والا خدا عالمه ما كه از همه چي خبر نداريم
ولي به هر دليلي بوده دخترك بيچاره خيلي تحت فشار بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
طرف دو سال باهاش ارتباط داشته بعد مامانش میگه یه ماه هست با هم ارتباط دارن؟ همچون میگن کودک آزاری انگار 40 سال پیش تو سن 30 سالگی دختر ازدواج می کرد، بذارید زود دختر ازدواج کنه بره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خانواده پسره میخوان خودشونو تبرئه کنن. مرده یه دختر سیزده ساله رو گول زده حالا میخواد با کشاندن موضوع به مسئله مذهب خودش رو تبرئه کنه. از قیافه پسره معلومه چه کاره است. اگر رومینا یه ذره بزرگتر بود حتی از دیدن این قیافه حالش به هم میخورد چه برسه به ازدواج باهاش فکر کن. هر چند پدر رومینا هم فقط ادای با غیرتا رو درآورده، چون اگه غیرت داشت به ضعیف تر از خودش ظلم نمی کرد اونم به دخترش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
همه چی زیر سر این پسره نفهمه!
یه بار میگه عاشقم بوده یه بار میگه به من پناه آورده از ترس باباش.
وقتی هر بی سروپایی به خودش جرأت میده با احساسات ناموس مردم بازی کنه، آخر ماجرا جز این نمیشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ت
۰۷:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خاک توسرچنین پدر توخونه بهش آرامش می‌دادی پناه به مرد غریبه نمی‌برد
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۷:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
بعضی از این مردها به قدری حیله ونیرنگ به کار میبرن که دخترای ساده دل رو اغفال میکنن. دیگه خانواده چه می‌فهمن چیه. اسم احساسات خام شون رو هم میزارن عشق آتشین. اکثر کسایی که بین سن10 تا15سال عاشق شدن وقتی بزرگ میشن از کار خودشون خنده شون میگیره از خیلی هاشون شنیدم میگفتن واقعا چی تو این آدم دیدم که عاشقش شدم. تو مدرسه مورد بود طرف عاشق سبیل پسره شده بود وبراش شعر میگفت. درهمین حد مسخره
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۱:۴۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
ربطی نداره بهترین پدر دنیام که باشه اگه یه دختر ذهنش نادان و بی بند و بار باشه همین میشه.
-
حمید
۰۷:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
دادستان چکار میخواد بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
حکم اعدام پدر روبده و پسر رو تبعید کنه به مرز ...تا دیگه خشونت واغفال علیه زنان متوقف بشه
Iran (Islamic Republic of)
سیدان
۰۷:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خدابهمنولعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
*
۰۷:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
... خدا لعنت کنه همچین پدرایی که فرزندشون رو ازیت میکنن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
دو جاهل با هم شریک قتل شدند
یکی به خاطر بی عفتی و عدم رعایت حریم های شرعی
و یکی به خاطر بی عقلی و عدم رعایت حدود شرعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
مردی که رومینا را فراری داده شریک جرمه وباید بشدت مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
واقعا به این هم میشد گفت پدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ازصحبت مادر مشخص میشود70درصد مادر رومینا 20درصدجوان35ساله10درصدپدر رومینا.صحبت های مادر رومینا مشخص است او خواستار قصاص پدر رومینا است.نمیداند چرا میخواهد برادر رومینا را یتیم کند.نمیداند شوهرش چه حقی برگردنش دارد.نمیداند با گفتن کلمه قصاص خودش وفرزند پسرشان بی سرپرست میشه.برای تامین مخارج زندگی باید تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار گیرد.ازصحبتهای مادر مقتول مشخص است هیچ جا حتی حین آوردن چای حتی حین امتحان ریاضی این مادر نگون بخت نتوانسته با نصایح مادرانه فرزندش را ازعمل فرار وازدواج باز دارد.مرد ایرانی باید باغیرت باشه نه اینگونه فرزندش راذبح نماید.بنظرمن مادر باید اعدام شود پدر درحبس طولانی بسر ببرد.نمیدانم چگونه این زن راضی میشه شوهرش قصاص بشود احتمالأ با فرار یا ازدواج دخترش با مرد35ساله موافق بوده خدانکند شریک زندگی نادان باشد.درایام کرونا 80درصد موارد ضد اخلاقی توسط دانش آموزان روئیت شد.درایام کرونا تمام سایت های مستحجن پای کار آمدند با هزینه میلیاردی انواع فیلمها وبرنامه های ضداخلاقی همزمان باروشن کردن اینترنت ووایفا اتوماتیک شروع به دانلود مینمایند.رئیس شورای انقلاب فرهنگی.وزیرارشاد.وزیر ارتباطات.وزیر اطلاعات باید پیگیر موارد منفی باشند.ببینید به کجا داریم میرویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اگه حرف نزنی کسی نمی گه لالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
تحلیل جالب و بجایی بود، مسئله ای که خیلی بهش توجه نمیشه وجود مادریست که نقش اصلی رو در تربیت دخترش داشته و الفبای خوبی و بدی رو باید بهش می آموخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تو غلط کردی این غلط بی جا را کردی پسرک نادان ....مگر تو فرشته ی نجات بودی؟؟؟؟او ن دختر خانواده داشت و صاحب منصب داشت...شیطان پلید عقلت را کور کرده بود و تو هم مرید شیطان رجیم شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام بجای رومینا پسره سزاوار مرگ بود کسی که به حد مرز خانواده رومینا توجه نکرد و تجاوز به حریم خصوصی زندگی خانواده رومینا کرد حق اعدام هست رومینا. بابا نکشت بلکه بابا خودش راکشت رومینا ی این پسر هوس باز کشت یک خانواده را نابود کرد حالا برای فرار از قصاص پیراهن عثمان علم کرده . ننگ به چنین پسری که با حماقتش یک خانواده را به فنا داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام
چرا عادت داریم دیگران رو بدون اکاهی قضاوت کنیم. به نظر من مقصر اصلی همین پسر هست. داره چت میگه که خودش رو تبرئه کنه .با بها دادن به این افراد باعث رواج ولنگاری میشیم. هیچ پدری فرزندش رو نمیکشه مگر فرزند گناه بزرگی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
وا...یعنی هر بچه ایه گناه کرد باید پدرش بکشش؟؟ما چنین حقی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اون پسره نقش حیوان واره آخه اون دختر هنوز به سن عقلی نرسیده بود
چرا فراریش دادی
حالا هم پای مذهب رو کشیدی وسط
اینها هم تیر دشمنان هستن
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۰۶:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
خبر مگه بدتر از اینم میشه؟!!!! واقعا متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ما که نمیدونیم حق باکیه.هر کسی یه چیز میگه رسانه ها هم بهش شاخ و بگ میدن.نمیشه قضاوت کرد .الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
حق با هرکس باشه مرگ باداس حق اون دختر نبود ...اون سنش کم بود ودراحساسات نوجوانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
ما که نمیدونیم حق باکیه.هر کسی یه چیز میگه رسانه ها هم بهش شاخ و بگ میدن.نمیشه قضاوت کرد .الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۵:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
انگشت مزن بردل پرحوصله ما ....
بگذارکه سربسته بماندگله ما .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اخ قلب آدم به درد میاد چرا هیچ کس به حرف دختر بیچاره گوش نداد
به نظرتون اگه پسر بود بهش میگفتن خودتو بکش یا پدرش میکشتش!!!!!
هرگز هرگز
من ۳۰ ساله مادر ۲ فرزند بهتون میگم این بچه ۱۳ ساله چون دختر بود کشته شد . !!!!!!!
لعنت خدا به مردان زور گو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
هر شخصی آبروی خودش رو دوست داره و همچنین پاره تنش رو، اون پسره آتش به جان و آبروی این خانواده انداخت
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۱:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
خیر؛ پسر ها چند برابر سر مسائل ناموسی کشته میشن اما دختر ها چند برابر رسانه ای میشن.
United States of America
ناشناس
۰۴:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اینا همش بخاطر شبکه های ماهواره ای لعنتی که فساد به خونه مردم اوردن و زندگی مردم دارن از هم میپاشونن مقصر اصلی شبکه های جم هست که همچین بلایی سر مردم در اورده و پیر جوون مجرد و متاهل دختر کوچک بزرگ همه از راه به در کرده و راه فساد داره نشون مردم میده از روزی این شبکه های جم سر کله شون پیدا شد اختلاف خانواده هم زیاد شد زن در حق شوهر و شوهر در حق زن دختر در خق خانواده نامزد با نامزد همه دارن به هم خیانت میکنن شهر ما که واویلا شده دیگه از فساد و طرز پوشش زنان دخترای کوچکک یک وجبی کارایی میکنن کاری میکنن که پدر یا برادرشون دیوونه و عصبانی کنن و ابروی خانواده میبرن و ادم مجبور میکنن که یک بلایی سرشون یبیاره و زندگی خودش به فنا بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تا دنیا بوده و هست این مسائل هم هست
مطمئنن این اخرین هم نخواهد بود
بله فضای مجازی و اینترنت هم اینگونه معضلات رو خیلی بیشتر کرده
خداوند شر شیطان رو از سر همه ما کم کنه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اگه زنده بود هم رسانه های معاند قربانی کودک همسری مینامیدنش.
تقدیر رومینا قربانی بودن برا سو استفاده ی سیاسی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
باید اون جوان را اعدام کنند
۱۲