پاکدامن: تعویق مسابقات شمشیربازی تاثیر منفی داشت

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: تعویق مسابقات روی عملکرد ملی پوشان تاثیر منفی داشته است.

///پاکدامن:عقب افتادن مسابقات تاثیر منفی داشتعلی پاکدامن عضو تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه ورودش به رشته شمشیربازی اظهار کرد: حدود ۱۳ سال است که عضو تیم ملی شمشیربازی هستم. به طور اتفاقی وارد رشته شمشیربازی شدم. برادرم شمشیرباز و مشوق من برای برای ورود به این رشته بود. برای اولین بار با برادرم بر سر تمرینش در باشگاه شمشیربازی حاضر و آنجا به شمشیربازی علاقه‌مند شدم.

او افزود: از ابتدای ورود به این رشته هدف داشتم که عضو تیم ملی شمشیربازی بشوم و بتوانم به قله‌های موفقیت برسم و در المپیک نیز صاحب مدال بشوم.

پاکدامن ادامه داد:اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا خود را آماده می‌کنم.

او درباره تعویق مسابقات گفت: تاثیر تعویق المپیک بر روی همه ورزشکاران به یک اندازه است. از نظر من تعویق مسابقات تاثیر منفی داشته، زیرا ما در آمادگی کاملی برای شرکت در مسابقات بودیم و مدام تمرین می‌کردیم.

او گفت: تا جایی که امکان داشته باشم درخانه ورزش می‌کنم. با مربی تیم نیز هر روز از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی در ارتباط هستم.

عضو تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر افزود: ورزش را در برنامه روزانه خود دارم. چون به ورزش علاقه دارم نمی‌توانم این عادت را ترک کنم. در طول روز حدود ۲ ساعت تمرین می‌کنم، کیفیت تمرین‌ها نسبت به زمان اردو خیلی متفاوت است. تمرین‌هایی که در زمان اردو داشتم خیلی قوی‌تر و موثرتر بود.

پاکدامن ادامه داد: بعد از شکست کرونا اولین کاری که انجام می‌دهم با خیال آسوده به باشگاه می‌روم و تمرین شمشیربازی انجام می‌دهم. بسیار دلتنگ شمشیربازی هستم.

///پاکدامن:عقب افتادن مسابقات تاثیر منفی داشت


بیشتر بخوانید: کیفیت تمرین شمشیرباز‌ها نسبت به زمان اردو پایین‌تر آمده است



انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار