بازگشایی باشگاه‌های تیراندازی

مسئول روابط عمومی هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: باشگاه‌های تیراندازی پس از پایانضد عفونی و فراهم سازی شرایط مناسب جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازگشایی خواهند شد.

نرگس علیزاده مسئول روابط عمومی هیئت تیراندازی استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ضمن ، اعلام اینکه باشگاه‌های تیراندازی استان تاکنون موفق به شروع فعالیت خود نشده اند بیان کرد: بازیکنان این رشته پس از شیوع کرونا، در خانه با سلاح‌های خود تمرینات را پی گرفتند.

او ادامه داد:تیراندازی اصفهان جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد و علی رغم نبود بودجه لازم، در دو سال پیاپی توانستیم مقام قهرمان قهرمانان را کسب کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تیرانداز در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند گفت: شهرستان‌های نجف آباد، شهررضا، خمینی شهر، زرین شهر و شاهین شهر، از شهرستان‌های پیشتاز این رشته در استان هستند.


او ادامه داد":انتظار هیأت تیراندازی از اداره کل ورزش جوانان، این است که به ورزش‌های مدال آور مانند تیراندازی که ۱۱۴ مدال المپیکی و ۱۴۱ مدال جهانی دارد، توجه بیشتری داشته باشند، امکانات گسترده تری را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهند و
راهکاری جهت رسیدگی به وضعیت مربیان تیراندازی ازلحاظ بیمه وحقوق در نظ گرفته شود.

علیزاده در پایان اشاره کرد:هنوز برنامه‌ای برای شروع مجدد مسابقات تیراندازی در نظر گرفته نشده، ولی جلساتی برای مشخص شدن تکلیف این امر در حال برگزاری است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
به مدد الهی کرونا را شکست میدهیم