معاون درمان وزارت بهداشت:

کرونا در کمین جوانان است/ خوزستان در وضعیت قرمز به سر می‌برد

قاسم جان بابایی با بیان اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، گفت: درصد زیادی از مبتلایان به کرونا جوانان هستند.

کرونا در کمین جوانان است/ خوزستان در وضعیت قرمز به سر می‌بردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت استان خوزستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: درصد بالایی از مبتلایان به این ویروس، جوانان هستند.

او افزود: برخی با این تصور اشتباه که بیماری کرونا تنها گریبان افراد با سن بالا را می‌گیرد، نسبت به رعایت نکات بهداشتی سهل انگاری می‌کنند و با حضور در تجمعات، استفاده نکردن از ماسک و دستکش و بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، خود را در معرض ابتلا به این بیماری قرار می‌دهند.

جان بابایی نسبت به عملکرد تیم دانشگاهی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ابراز رضایت کرد و گفت: کادر درمانی، مدیریتی خوب عمل می‌کنند، اما ذات بیماری کرونا ویروس به گونه‌ای است که می‌تواند نگرانی ایجاد کند، شلوغی ها و ازدحام جمعیت در بازارها و سطح شهر بار زیادی بر کادر درمانی تحمیل می نماید، بطوری که گاهی مجبور به استفاده از سایر تخت‌های بیمارستانی برای مبتلایان به کرونا خواهیم شد.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مهار و کنترل ویروس کرونا در همه نقاط کشور و استان خوزستان که در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌برد، در وهله اول در گرو همکاری مردم و پرهیز از تردد‌های غیرضروری است، چراکه کادر درمانی و پزشکی از روز‌های ابتدایی در تلاش است و بحمدالله به خوبی توانسته اند مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس را کاهش و روند بهبودی را افزایش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
اصلأ نظارتی روی قلیان سراها نمیشه؟
جوانان هم به قلیان سراها میرن پلمپ ها رو شکستن هرشب هم میرن دورهمی اونجا.همین خوزستان خودمون لطفأ نظارت و سخت گیری های بیشتری بشه.