اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش بی رویه و غیر منطقی خودرو در بازار طرح تشدید مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو در استان اردبیل اجرا می‌شود.

او با توجه به افزایش بی رویه و غیر منطقی خودرو در بازار و فرصت طلبی برخی از افراد سودجو که بی نظمی در روند عرضه خودرو را به همراه داشته است افزود: به منظور کوتاه نمودن دست سودجویان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان واقعی طرح تشدید مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو در راستای جلوگیری از انباشت و احتکار خودرو صفر کیلومتر تا پایان خرداد ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در سطح استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط در کنار اجرای طرح ویژه نظارت بر تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی، طرح تشدید مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو را نیز بصورت مطلوب اجرا می‌نماید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.