حل مشکلات سرمایه گذاران در بخش میراث فرهنگی اردبیل پیگیری می‌شود

معاون فرماندار شهرستان اردبیل گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در بخش میراث فرهنگی اردبیل پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدی، معاون فرماندار شهرستان اردبیل امروز در بازدید از پروژه‌های میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر اقدامات مناسب و مطلوبی در حوزه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سطح شهرستان اردبیل انجام شده است که انتظار می‌رود شاهد تداوم این اقدامات باشیم.

او با اشاره به آخرین وضعیت اعتباری با توجه به پروژه‌های اجرا شده بیان کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است که تلاش می‌کنیم با توجه به حجم و پیشرفت پروژه‌های اجرایی در سطح شهرستان اعتبارات مناسبی به این طرح‌ها تخصیص یابد.

معاون فرماندار شهرستان اردبیل از قول مساعد در راستای پیگیری حل مشکلات پروژه‌های مشکل‌دار در سطح شهرستان خبر داد و گفت: طرح‌هایی که در سال ۹۹ قابلیت افتتاح دارند، فرمانداری شهرستان در خصوص تسهیل موانع و حل مشکلات سرمایه‌گذاران این طرح‌ها پیگیری لازم را انجام خواهد داد.

محمدی در بازدید از مدرسه جعفر اسلامی که قرار است به عنوان مرکز آموزش صنایع دستی شماره دو مورد بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: در زمینه تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی این مرکز اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: برخی پروژه‌های اجرایی در سطح شهرستان در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال ۹۹ تکمیل می‌شود که انتظار می‌رود در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز فرمانداری شهرستان مساعدت لازم را داشته باشد.

محمدرضا شایقی گفت: رسیدگی به اهداف تعیین‌شده اداره میراث فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان شده و توسعه استان را به دنبال داشته باشد.

او با اشاره به گردشگرپذیر بودن اردبیل بیان کرد: با تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و انجام اقدامات در این زمینه می‌توانیم شاهد توسعه صنعت گردشگری در شهرستان باشیم که در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.