مهلت ۲ماه برای ارسال اظهارنامه مالیاتی جامعه پزشکی

مشاور امور مالیاتی سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۲ ماه به مهلت قانونی فرستادن اظهارنامه‌های مالیاتی افزوده شده است.

فاضل مشاور امور مالیاتی سازمان نظام پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مهلت قانونی اظهارنامه‌های مالیاتی تا ۳۱ مردادماه اعلام شده بود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا ۲ ماه به مهلت قانونی فرستادن اظهارنامه‌های مالیاتی افزوده شده است.

او ادامه داد: بنابراین اشخاص حقیقی تا ۳۱ مرداد ماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریور سال جاری می‌توانند اظهارنامه‌های مالیاتی خود را ارسال کنند.

مشاور  امور مالیاتی نظام پزشکی اصفهان بیان کرد: به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا سازمان امور مالیاتی با هماهنگی سران محترم قوا مهلت‌هایی را برای اعتراض مودیان مالیاتی تمدید کرده است.

فاضل افزود: یک سری از اوراق مالیاتی قطعی هستند که مودیان مکلف هستند ظرف مدت ۱۰ روز به سازمان امور مالیاتی مراجعه و به پرداخت آن‌ها اقدام نمایند والا مشمول بخشیدگی ۱۰۰ درصد جرایم نخواهند شد با توجه به شیوع ویروس کرونا از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد اگر برگه قطعی به مودیان ابلاغ شده است مودیان می‌توانند تا پایان خرداد به پرداخت آن اقدام نمایند تا مشمول بخشش ۱۰۰ درصد مالیاتی شوند.

 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.