ستارگان فوتبال جهان در میان بدترین‌های لیگ جزیره+ عکس

برخی از ستارگان فوتبال جهان با حضور خود در تیم‌های لیگ جزیره انگلیس نتوانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه سان امروز در مطلبی لیست ۱۱ مهاجم بزرگ که عملکرد مناسبی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان از سال ۲۰۰۰ تاکنون نداشته اند را منتشر کرد.

چند نکته در این فهرست، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند؛ از یک طرف نیمی از بازیکنان، هواداران تیم فوتبال چلسی را نا امید کرده اند، از سوی دیگر ۸ نفر از این ۱۱ فوتبالیست سابقه بازی در تیم های اسپانیایی رئال مادرید، اتلتیکو مادرید یا ویارئال را داشته اند.

لیست کامل سوپراستار‌های ناسازگار با فوتبال انگلیس به شرح زیر است:

دیگو فورلان - منچستر یونایتد

مهاجم اروگوئه‌ای وقتی سال (۲۰۰۴-۲۰۰۵) برای منچستر یونایتد بازی می‌کرد، بسیار جوان بود. به او در اولدترافورد مورد بی توجهی قرار گرفت، چراکه برای رسیدن به اولین گلش ۳۴ بازی منتظر ماند. او سال‌ها بعد در تیم‌های ویارئال و اتلتیکو مادرید خوش درخشید و به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شد.

فرناندو مورینتس - لیورپول

این فوتبالیست اسپانیایی در تیم های رئال مادرید و والنسیا عملکرد فوق العاده ای داشت. اما او در  فصل (۲۰۰۵-۲۰۰۶) به تیم  لیورپول رفت و نتوانست انتظارات را برآورده سازد. او تنها ۸گل در ۴۱ بازی برای قرمز‌های آنفیلد به ثمر رساند.

هرنان کرسپو - چلسی

کرسپو در دوران خود یک شکارچی واقعی بود، او در لیگ ایتالیا  و در تیم های (پارما، اینتر، جنوا، میلان، لاتزیو) و هم در تیم ملی آرژانتین بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشت، اما داستان در چلسی و لیگ برتر انگلیس متفاوت بود. او که یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات آن زمان محسوب می‌شد اما در ۴۹ دیدار ۲۰ گل به ثمر رساند و در نهایت به تیم‌های میلان و اینتر قرض داده شد.

شوچنکو - چلسی

آندره شوچنکو در تیم میلان علاوه بر فتح لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن جهان هم شد. او که تیم ملی اوکراین را هم به دوران اوج رسانده بود، عملکرد بسیار متفاوتی را برای چلسی در سال‌های (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹) داشت. این بازیکن فقط ۹گل در ۴۸ مسابقه برای آبی‌های لندن وارد دروازه حریفان کرد.

روبینیو - منچسترسیتی

وقتی رئال مادرید با او قرارداد امضا کرد روبینیو یک استعداد ناب بود. این بازیکن ماهر با حرکات تکنیکی، نامی برای خود به دست آورد. روبینیو زمانی که به منچسترسیتی منتقل شد در سال‌های (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰) ۱۴ گل برای این تیم به ثمر رساند. هنگامی که او با منچستر قرارداد امضا کرد هیجان انگیز‌ترین اتفاق برای هواداران سیتی در ورزشگاه اتحاد بود.

رادامل فالکائو - منچستریونایتد و چلسی

ببر کلمبیایی زمان حضور خود در پورتو و اتلتیکو مادرید، پنجه‌های تیزش را بیرون می‌کشید و حریفان را به زانو در می‌آورد. فالکائو، اما ۲ تجربه ناموفق در انگلستان داشت. او در فصل (۲۰۱۴ - ۲۰۱۵) برای منچستریونایتد و در فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۶) برای چلسی تجربه‌های بدی داشت وهمین باعث شد تا او از یک ببر درنده به یک بچه گربه خجالتی تبدیل شده بود.

روبرتو سولدادو - تاتنهام

این مهاجم اسپانیایی زمان حضور خود در تاتنهام (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵) ناموفق بود. او در تیم جوانان رئال مادرید و والنسیا عملکرد خوبی داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد، اما در لندن فقط ۷ گل به ثمر رساند. سولدادو سپس راهی ویارئال شد و تاتنهام از یک مهاجم برجسته به نام هری کین رونمایی کرد.

الکساندر پاتو - چلسی

به نظر می‌رسید این مهاجم برزیلی از توانایی بالایی برخوردار باشد، اما نتوانست تجربه موفق خود در تیم میلان را برای چلسی هم تکرار کند. او برای باشگاه لندنی در سال ۲۰۱۶ فقط ۲ بار به میدان رفت و حتی در یکی از آن بازی‌ها یک پنالتی هم وارد دروازه حریف کرد، اما به موفقیت چندانی نرسید.

گونزالو هیگواین - چلسی

فوتبالیست آرژانتینی مهاجم رئال مادرید بود و  با بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هم بازی بود. او بعدا در تیم ناپولی خود را به عنوان یک ستاره مطرح کرد، اما سال ۲۰۱۹ برای وی خوب نبود. هیگواین در تیم چلسی در ۱۴ بازی ۵ گل به ثمر رساند.

آلوارو موراتا - چلسی

مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید همچنان به چلسی تعلق دارد، او در رئال مادرید و یوونتوس نمایش‌های خوبی از خود نشان داد، اما در چلسی نتوانست موفقیت‌های گذشته را تکرار کند و به اتلتیکو قرض داده شد. او اکنون در این تیم مادرید شرایط نسبتا خوبی دارد و احتمال دائمی شدن انتقال وی وجود دارد.

سرگئی ربروف - تاتنهام

او سال ۲۰۰۰ برای تاتنهام به میدان رفت و فصل بعد را هم در اوکراین گذراند. این مهاجم اوکراینی با وجود بازی‌های دلچسب در دینامو کیف، با فوتبال انگلیس سازگار نبود. باشگاه تاتنهام اسپیرز از اینکه ۱۸ میلیون یورو برای او پرداخت کرده بود، به شدت پشیمان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار