جلالی: بازیکنان کرونایی با یک شرط به تمرینات گروهی ملحق می‌شوند/ امیدوارم سازمان لیگ با ما همکاری کند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اولین تمرین گروهی این تیم، توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اولین تمرین این تیم بیان کرد: ۳ یا ۴ روز سخت را سپری و اولین جلسه تمرینی‌مان را با حضور دکتر پورسعید ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار کردیم. پورسعید تمامی مراحل کار و تمرین را با دقت زیر نظر گرفت و من خوشحالم که بازیکنانم روحیه خود را حفظ کردند.

وی افزود: فکر می کنم این موضوع (کرونایی شدن تعدادی از عوامل باشگاه گل گهر) در بحث اتحاد تیمی ما تاثیر مثبت گذاشت و بسیار به آینده امیدوار هستیم‌‌. بازیکنان کرونایی تیم هم طبق دستور فدراسیون پزشکی ورزشی روز شنبه دوباره تست می‌دهند و درصورتیکه منفی شد روز یکشنبه می‌توانند به تمرین تیمی ملحق شوند.

جلالی ادامه داد: بازیکنان طی ۷۰ یا ۸۰ روز به صورت متحد کار کردند و در بحث کارهای تیمی بسیار خوب کار کردیم. کار از نظر بدنی بسیار خوب بود و این را در تست‌ها هم نشان داده اند.

سرمربی گل گهر درباره اینکه ممکن است زمان بازی‌های تیمش تغییر کند، اظهار کرد: با سهیل مهدی جلسه خوبی را برگزار کردیم. امیدواریم شرایط تیم ما را در نظر بگیرند چون خاص است. به هر حال باید همگی همکاری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار