واکنش رئیس خبرگزاری صداوسیما به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر تهدید‌های ترامپ

رئیس خبرگزاری صداوسیما نسبت به اعتراضات اخیر در آمریکا و تهدید رئیس جمهور این کشور برای سرکوب این تظاهرات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه «جورج فلوید» یکی از سیاه پوستان بی‌گناه ایالت مینیاپولیس آمریکا توسط پلیس سفیدپوست به قتل رسید، تظاهراتی در این ایالت علیه تفکرات نژادپرستانه حاکم بر این کشور شکل گرفت؛ مردم اقدام به لگدکوب کردن و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و تخریب فروشگاه‌ها و اماکن عمومی مینیاپولیس کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پی این اتفاقات مردم را تهدید کرد که در صورت ادامه دادن به اعتراض‌های خود، از راه اقدامات نظامی و تیراندازی این تظاهرات را منحل خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اعتراض مردم گرسنه به قتل بی‌رحمانه جورج سیاه‌پوست


سیدمهرداد سیدمهدی با انتشار توئیتی نسبت به این تهدید ترامپ واکنش نشان داد و حقوق بشر برای جریان غرب‌گرا را دو نوع حقوق بشر متفاوت دانست.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صداوسیما را مشاهده می‌کنید:

" رییس جمهور آمریکا رسما مردم مینیاپولیس را به اقدام نظامی و تیراندازی تهدید کرده. نه صدایی از مدعیان حقوق بشری در داخل شنیده و نه توییتی دیده می‌شود. ظاهرا برای جریان غرب گرا دونوع حقوق بشر وجود دارد. بالاخره سرسپردگی باید یک جا خود را نشان دهد. "

واکنش سید مهدی به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر تهدید‌های ترامپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار