۶ مسابقه حساس لیگ جزیره در زمین‌های بی طرف

پلیس انگلیس از مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ جزیره خواسته ۶ مسابقه حساس این رقابت‌ها در زمین‌های بی طرف برگزار شود.

۶ مسابقه حساس لیگ جزیره در زمین‌های بی طرف برگزار شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل، پلیس انگلیس با مشخص کردن ۶ مسابقه "پرخطر" رقابت‌های لیگ جزیره از مسئولان برگزاری این رقابت‌ها خواسته این مسابقات حساس در زمین‌های بی طرف برگزار شود.

روز پنجشنبه، سازمان لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که باقیمانده مسابقات این فصل که به دلیل همه گیری ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده است، از ۱۷ ژوئن از سر گرفته می‌شود.

براساس گزارش این نشریه، پلیس نگران این است که طی مسابقات خاصی، هواداران در نزدیکی ورزشگاه‌ها جمع شوند و به این ترتیب قوانین قرنطینه را زیر پا بگذارند.

از دغدغه‌های ویژه پلیس بازی‌های لیورپول است. تیمی که می‌تواند در هفته‌های آینده قهرمان این فصل شود.

پلیس می‌خواهد این بازی‌ها به زمین‌های بی طرف منتقل کند: نیوکاسل - لیورپول، اورتون - لیورپول، منچسترسیتی - لیورپول، منچسترسیتی - نیوکاسل، منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد و یک بازی دیگر لیورپول که قرمز‌ها در آن می‌توانند عنوان قهرمانی را مسجل کنند.

هنوز ورزشگاه‌هایی که میزبان این بازی‌ها هستند مشخص نشده اند.

لیورپول پس از گذشت ۲۹ هفته از بازی‌های لیگ برتر با کسب ۸۲ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است. این تیم از نزدیکترین تعقیب کننده خود یعنی منچسترسیتی ۲۵ امتیاز جلوتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار