رئیس کمیته امداد شاهرود:

بیش از یک میلیارد ریال زکات فطره در شاهرود پرداخت شد

محمد بلوچی گفت: یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۲۱۴ هزار ریال فطریه و کفارات مردم شاهرود به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: از این میزان ۷۵۲ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال فطریه عام و ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فطریه سهم سادات و ۲۸۲ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال نیز کفارات عمد و غیرعمد بوده است.

او تصریح کرد: این درگاه‌ها همچنان آماده دریافت فطریه و کفارات آن دسته از شهروندانی که هنوز موفق به پرداخت زکات فطره نشده اند.

بلوچی با اشاره به اینکه تعداد ۳۳ صندوق ثابت و سیار فطریه‌های شهروندان را جمع آوری کردند، اظهار داشت: تعداد ۳۳ مراکز و واحد‌های نیکوکاری هم در جمع آوری زکات فطره با این اداره همکاری داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با بیان اینکه کد دستوری #۵*۰*۰۲۳۲*۸۸۷۷* برای جمع آوری زکات فطره بر اساس فطریه عام، سادات و کفاره روزه نیز مشخص شده، افزود: پرداخت آنلاین از طریق سامانه‌های کارت به کارت "فطریه عام" شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۷۰۱، "فطریه سادات" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۲۹۷۷، " کفاره غیر عمد" شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۱۲۴۲ و هچنین برای"کفاره عمد "شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۹۵۱۸ در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار