نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: با تکیه بر سازوکارهای نظارتی مناسب، گام های موثری در سال اول مجلس برداشته خواهد شد.

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه نمایندگان مجلس بدون هر مرز بندی نظارت کامل را داشته باشند، گفت: نظارت بایستی بدون از هر حاشیه و نباید بر اساس نگاه حزبی یا موضع گیری‌های سیاسی باشد بلکه باید بتوانیم با همکاری و همدلی ضعف‌ها و مشکلات را کاهش دهیم.

او با اشاره به عملکرد خوب قوه قضاییه گفت: قوای سه گانه با توجه به یک سال باقی مانده از عمر دولت باید با همدلی و همکاری نسبت به کاهش مشکلات اقدام کنند.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: خط مشی را مقام معظم رهبری در پیامی که به مجلس یازدهم و نمایندگان دادند مشخص کردند که اقتصاد و فرهنگ است و این دو مسئله اصلی هستند که ما در مجلس یازدهم باید به آن بپردازیم.

آزاد با اشاره به مهمترین مشکلات حوزه انتخابی شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک بیان کرد: متاسفانه شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک از لحاظ بهداشت و درمان و اشتغال جوانان بسیار کم‌برخوردار هستند و در سطح ضعیفی قرار دارند و متاسفانه برخلاف اینکه نایین و خور و بیابانک از پهناورترین شهرستان‌ها و شاهراه مواصلاتی کشور هستند، به جای اینکه مهاجرپذیر باشند به دلیل این مسائل شاهد افزایش مهاجرت از این دو شهرستان هستیم و امیدوارم بتوانم با سازوکار‌های مناسب این شهرستان‌ها را از این وضعیت به سمت پویایی پیش ببرم.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حمایت از مجتمع پتاس خور و بیابانک اظهار داشت: در شهرستان خور و بیابانک یکی از موارد قابل توجه پتاس خور و بیابانک است که برای این شهرستان یک نبض اقتصادی محسوب می‌شود و در صدد هستیم که از مجتمع پتاس خور و بیابانک حمایت و آن را تقویت کنیم و این نه فقط برای شهرستان خور و بیابانک بلکه برای کل کشور می‌تواند مفید و موثر باشد چراکه در سطح کل کشور و جهان پتاس خور و بیابانک یک بعد ملی و جهانی دارد.

او در پایان با اشاره به انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم بیان کرد: با توجه به اینکه مجلس ما باید یک مجلس متفاوت باشد و تحول در آن نقش اساسی دارد، نیازمند یک مدیر کارآمد و توانمند است که کارنامه خوبی در این باره داشته باشد و دکتر قالیباف از مدیران توانمند و یک فرد جهادی، انقلابی و ایثارگر هستند و این روحیه جهادی و نگاه ویژه ایشان باعث این شده که در هرجا وارد شده‌اند یک تحول ایجاد شده و با انتخاب دکتر قالیباف قطعا مجلس متحول و متفاوتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار