رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت؛

کاشت هزار هکتار باریجه در شهرستان میامی

محمدعلی رضایی با اشاره به کاشت هزار هکتار باریجه در شهرستان میامی گفت: ۹ برنامه راهبردی به نام طرح «۹ در ۹۹» در شهرستان میامی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدعلی رضایی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: بیش از هزار هکتار گیاهان دارویی (آنغوزه-باریجه) در سطح مراتع- اجرای بند‌های خاکی و سنگ و ملات جهت تغذیه سفره‌های زیرزمینی-تشویق و ترغیب دامداران جهت اجرای طرح‌های مرتعداری-تشکیل صندوق‌های توسعه در هشت روستای سطح شهرستان و ادامه آن در روستا‌های دیگر-اجرای عملیات بیابان زدایی و کاداستر در این شهرستان انجام شده است.

او بابیان اینکه سیاست‌های ابلاغی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان اجرای طرح «۹ در ۹۹» است، افزود: فعالیت‌های ۹‌گانه جهش قابل توجهی در عرصه‌های منابع طبیعی به دنبال دارد.

رضایی در ادامه تصریح کرد: احیای پوشش گیاهی، کاداستر اراضی ملی، تعیین تکلیف مدیریت پارک‌های جنگلی، مدیریت و شناسایی ذخیره‌گاه‌های جنگلی، اخذ حقوق دولتی و تقویت منابع اعتباری، توسعه و تقویت صندوق‌های منابع طبیعی، مدیریت و بهره‌برداری از مراتع، توسعه زراعت چوب و ساماندهی بهره‌برداری محصولات فرعی جنگلی؛ مرتعی و توسعه دولت الکترونیک از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار