مرحله سوم رزمایش مواسات در ساوجبلاغ چگونه گذشت؟

۱۰ هزار بسته سبد کالا بین اقشار آسیب دیده از کرونای ساوجبلاغ توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ با تقدیر از کمک همه خیرین، مسئولان، بسیجیان و امامان جمعه و جماعات برای جمع آوری کمک های مردمی رزمایش مواسات گفت: در مرحله سوم رزمایش هم مانند دومرحله گذشته، ۵ هزار بسته معیشتی تدارک دیده شد و با حفظ کرامت افراد دربین جامعه هدف واهل آن توزیع شد.

او افزود: از آغاز این رزمایش کمک‌های خیرین به ۱۰ هزار بسته سبد کالا رسید که در جاجای مناطق شهرستان به افراد آسیب دیده از کرونا تقدیم شد.

حجت الاسلام مختاری گفت: طبخ غذای گرم و اهدا کارت هدیه به افراد اسیب دیده بخش دیگری از این رزمایش بود.

سرهنگ اصل زعیم، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ نیز افزود: با همکاری قرارگاه مواسات و پایگاه‌های بسیج محلات، نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام شده است و نهایت سعی خود را می‌کنیم تا کمک های مردمی به دست آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا برسد.

او افزود: برای تهیه این اقلام از ظرفیت خیران، معتمدین و بسیجیان شهرستان استفاده شده است و این رزمایش همچنان درطول سال تداوم و ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ از اجرای این رزمایش به ظرفیت ۵ هزار سبد کالا در نیمه خرداد امسال خبر داد و گفت: کار خوب نباید تعطیل شود و ما تمام تلاش خود را در این باره به کار می بریم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.