قایق دراگون بوت در آتش سوخت/ خسارت ۸۰ میلیون تومانی در سایه بی توجهی مسئولان

مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان گفت: روز گذشته یک فروند قایق متعلق به تیم دراگون بوت هرمزگان به دلایل نامعلوم در حوضچه قایقرانی بندرعباس در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فهیمه قرائی پور، مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان گفت: یکی از سه قایق رشته دراگون بوت روز گذشته به دلایل نامعلوم در حوضچه قایقرانی بندرعباس بطور کامل در آتش سوخت.

قرائی پور با اشاره به اینکه این آتش سوزی ۸۰ میلیون تومان خسارت بر جای گذاشت، افزود: نبود یک فضای اختصاصی برای ورزشکاران رشته قایقرانی و نداشتن یک حصار مناسب برای نگهداری تجهیزات این رشته ورزشی باعث برروز این حادثه شده است.

او با بیان اینکه قایق‌های رشته دراگون بوت وارداتی است، گفت: دو قایق باقی باقی مانده جوابگوی تمرینات بیش از ۳۰۰ ورزشکار این رشته ورزشی نیست.

مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان افزود: تاکنون چندین مکان توسط مسئولان برای تمرینات قایقرانی در نظر گرفته شده است که هیچ کدام از این اماکن فضای اختصاصی قایقرانی نبوده و فاقد امکاناتی از جمله برق، آب، سالن، رختکن، سرویس بهداشتی، دیوارکشی محوطه (فنس کشی) بوده است.

قرائی پور گفت: رشته قایقرانی با داشتن ورزشکاران ملی پوش و کسب مدال‌های متعدد در سال‌های اخیر به ورزش اول هرمزگان تبدیل شده است، اما نداشتن یک پیست مناسب برای تمرین و مسابقه بزرگ‌ترین دغدغه ورزشکاران این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.