تصادف در کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و سه زخمی به جا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با پراید در حوالی دوراهی گنجه ای جاده یاسوج به اصفهان، یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن جلیل رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت : این تصادف در حدود ساعت ۸ و ۴۹ دقیقه امروز حوالی دوراهی گنجه‌ای در محور یاسوج به اصفهان به وقوع پیوست.

او افزود: بلافاصله اکیپ‌های اورژانس به منطقه اعزام شدند، اما راننده خودروی پراید پیش از رسیدن آن‌ها به سبب شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کد‌های اعزامی آمبولانس‌های پایگاه‌های کد مادوان، کد مادوان و کد کمربندی یاسوج به اصفهان ۷۰۷ به محل اعزام شدند.

جلیل ابراز داشت: سه مصدوم این حادثه بعد از ارائه خدمات پزشکی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.