معاون سیمای مرکز یزدگفت: خانواده‌های یزدی در یک مسابقه پرشور و هیجان در کوچه آشتی کنان با هم به رقابت می‌پردازند.

محمدرضا زارع معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: شبکه یزد با همکاری سازمان فرهنگی – ورزشی و اجتماعی شهرداری و دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه " کوچه‌های آشتی کنان " را از شبکه یزد به روی آنتن می‌برد.

او افزود: در این مسابقه خانواده‌های چهار نفره در قالب ۱۸ تیم و در سه مرحله: یزدشناسی – مهارت ورزشی و خلاقیت فردی به رقابت می‌پردازند.

زارع  ادامه داد: این مسابقه دارای پنج سطح تا فینال است که در سطح یک ۱۰ تیم، در سطح دو ۸ تیم، در سطح سه ۶ تیم، در سطح چهار ۴ تیم و در نهایت ۲ تیم به مرحله فینال رفته و برنده این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد.

 او اظهار داشت: مسابقه‌ی  ،کوچه‌های آشتی کنان،  با دو بخش  محله به محله " به معرفی محلات یزد و بخش ویژه‌ی " مهر هنر " که به معرفی هنرمندان مطرح استانی در زمینه هنر‌های تجسمی که هر کدام از این هنرمندان یک اثر هنری برجسته‌ی خود را به گنجینه " مهر هنر  اهداء کرده و در نهایت بعد از رونمایی در برنامه طی یک نمایشگاهی با حضور خیرین استانی به فروش می‌رسد و عواید آن به نفع نیازمندان خواهد بود.

معاون سیمای مرکز یزد گفت: کوچه‌های آشتی کنان  را عبدالنبی تحویل داران تهیه، ابوالقاسم ابوترابی زارچی و مهدی کارگر شوروکی کارگردانی و علی دهقانپور اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار