برگزاری کلاس‌های آموزشی مرکز نجوم ادیب به صورت مجازی

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت: اگر شرایط کرونا به همین منوال ادامه یابد کلاس‌های آموزشی نجوم این مرکز به صورت مجازی برگزار می شود.

امین مرتضوی، مدیرمرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به اینکه مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان، مجوز وزارت بهداشت، برای شروع فعالیت را دریافت کرده است گفت: علی رغم اینکه مجوز شروع فعالیت مجدد گرفته شده، ولی زمان شروع کار رسمی هنوز توسط امور اداری این مرکز اعلام نشده است.

او با بیان اینکه مرکز آموزش نجوم ادیب در پی شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خود را در فضای مجازی انجام می‌داد افزود: از ابتدای فروردین ماه تا کنون در حدود بیست برنامه اجرا شده که با استقبال خوب مخاطبین همراه بود.

مرتضوی همچنین ادامه داد: داشتن مخاطب از شهر‌های مختلف کشور از جمله مزیت‌های اجرای این برنامه‌ها به صورت مجازی بود.

مدیرمرکز آموزش نجوم ادیب با اشاره به امکان تغییر رویه این مرکز در صورت تداوم اپیدمی کرونا اظهار داشت: اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد ممکن است مجبور باشیم که کلاس‌های آموزشی را در فضای مجازی برگزار کنیم.

او ادامه داد: این امر باعث خواهد شد که محدودیت‌های مکانی برداشته شود و مردم از سراسر کشور بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.
مرتضوی با اشاره به اینکه اصل فعالیت این مرکز فعالیت‌های آموزشی است بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و همینطور بازدید مدارس از دیگر برنامه‌های مرکز آموزش نجوم ادیب است که این فعالیت‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان اعلام کرد: در صورت بازگشایی مدارس انجام این فعالیت‌ها مجددا برگزار خواهد شد در غیر این صورت ممکن است این نوع فعالیت‌ها را نیز مجازی اجرا کنیم.

مرتضوی در نهایت با اشاره به بازدید ماهیانه مردم از رصد خانه ادیب تحت عنوان برنامه‌ای به نام «زیر آسمان اصفهان» بیان داشت: این بازید اصولا در شش ماه اول سال به دلیل وجود شرایط مناسب جوی در محوطه شهر علم برگزار میشد که بازید ازهر برنامه به طور متوسط ۳۰۰-۲۰۰ نفر بود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.