انجام نقل و انتقال پلاک خودروهای اروندی در محدوده منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نقل و انتقال خودروهای اروندی صرفا در محدوده منطقه آزاد اروند انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه نقل و انتقال خودروهای اروندی صرفا در محدوده منطقه آزاد انجام می‌شود و برنامه‌ای نیز برای واگذاری این کار به بخش خصوصی یا دولتی نداریم، گفت: اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی صحیح نیست و در شهرستان اهواز اعطای مرخصی و پلاک موقت این خودروها توسط گمرک جمهوری اسلامی انجام می شود.

او افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تاکنون حدود ۲۱ هزار کارت سوخت برای مالکان خودروهای اروندی تولید شده که از این تعداد پنج هزار کارت سوخت از طریق پست به درب منازل این مالکان ارسال شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر قریب به ۱۶ هزار کارت سوخت در اداره پست موجود است که باید مالکان این خودروها به سامانه خودرویی مراجعه و اطلاعات آدرسی خود را به روز کنند تا از طریق ادارات پست شهرهای آبادان و خرمشهر این کارت ها به درب منازلشان ارسال شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.