فرماندار شهرستان اردبیل از نظارت و بازرسی یک هزار و ۷۰۰ مکان عمومی در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی در اردبیل خبر داد.

مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: برای ارائه آموزش‌های لازم به مردم و همچنین نظارت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرحله اول حدود یک هزار و ۷۰۰ مکان در سطح شهر اردبیل مورد بازدید قرار گرفت.

او همچنین از آغاز مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستایی پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بازگشت شهرستان اردبیل به وضعیت سفید ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان اردبیل مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان اردبیل با ۳۵ اکیپ از بهداشت محیط و عوامل بهداشت حرفه‌ای در این طرح حضور خواهد داشت.

امامی یگانه با اشاره به بی‌توجهی برخی از شهروندان به هشدار‌های بهداشتی افزود: برخی از افراد در شهر‌ها و روستا‌ها با تصور اینکه کرونا تمام شده اقدام به برگزاری مجالس و میهمانی می‌کنند و این موضوع باعث ابتلای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کهنسالان به این بیماری می‌شود.

او بیان‌کرد: با اینکه از شدت شیوع کرونا در استان اردبیل کاسته شده، ولی همچنان این ویروس مهار نشده و شهروندان باید مراقبت‌های بهداشتی بوده و فاصله‌گذاری انفرادی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.