آموزش همیاران طبیعت در روزهای کرونایی

دانش آموزان کرمانی در روزهای کرونایی به منظور اهداف ترویجی و فرهنگ سازی، آموزش های پایه حفاظت از منابع طبیعی را به صورت غیر مستقیم فرا گرفتند.

مهدی محمد میرزائیان، مسئول اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از همیاران طبیعت به عنوان محافظین منابع طبیعی یاد کرد و گفت: اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل در راستای اهداف ترویجی و فرهنگ سازی و با هدف مشارکت اقشار مختلف و بویژه دانش آموزان در ایام شیوع بیماری کرونا نیز آموزش‌های پایه حفاظت از منابع طبیعی را به صورت غیر مستقیم به دانش آموزان منتقل کرده است.

 

او افزود: طی چند روز اخیر، منتخبان طرح آموزش کودکان دوستدار طبیعت و نمایندگان همیاران طبیعت در محل اداره کل حاضر شده و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با فعالیت‌ها و وظایف سازمانی آشنا شدند.

میرزائیان تصریح کرد: در پایان این بازدید، نشستی صمیمانه در محل دفتر مدیر کل با حضور میهمانان و مهدی رجبی زاده مدیرکل این دستگاه برگزار شد.

 

او بیان داشت: در این نشست با تاکید بر لزوم حفظ منابع طبیعی به ویژه در زمینه حریق و زمین خواری به تشریح اهم فعالیت‌ها پرداخته شد و از همیاران دعوت کردیم با عضویت در طرح همیاران طبیعت (دانش آموزی و مروج) از طریق سامانه http: hamyartabiat.frw.ir اقدام کنند.

میرزائیان بیان داشت: همچنین مقرر شد، همیاران هر گونه تخریب و تصرف اراضی را در صورت مشاهده با شماره تلفن ۱۵۰۴ در میان بگذارند تا در عرصه‌های منابع طبیعی شاهد کمترین آسیب باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار