بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ خرداد ۹۹؛

پیدا شدن پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه سفیدرود/ ادامه جستجو‌ها برای پیدا کردن چوپان فومنی

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۱۱ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پیدا شدن پیکر جوان غرق شده در آستانه اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: پیکر جوانی که روز جمعه در رودخانه سفیدرود غرق شده بود، پیدا شد.

او افزود: پیکر مهرشاد شاکری، جوان ۲۰ ساله آستانه‌ای که روز جمعه (۹ خرداد ماه) با دوستش برای شنا به رودخانه سفیدرود در روستای کیسم این شهرستان رفته بود، روز شنبه در نزدیکی مکان حادثه پیدا شد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه تصریح کرد: این جوان بر اثر شدت جریان آب و ناتوانی در کنترل خود در آب رودخانه غرق شد.

کشف پیکر غرق شده در رودخانه پس از یک هفته

سیاوش غلامی، سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر رشت، دیروز پیکر دومین جوان غرق شده در رودخانه سفیدرود را پیدا کردند.

او افزود: این جوان ۱۶ ساله و دوست ۲۱ ساله اش، روز شنبه ۳ خرداد در رودخانه سفیدرود حوالی روستای کدوسرای بخش کوچصفهان رشت به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده بودند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: پیکر جوان ۲۱ ساله، روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه در رودخانه سفیدرود حوالی روستای کیاسرای بخش سنگر شهرستان رشت پیدا شده بود.

غلامی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند حوادث احتمالی را با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد اطلاع دهند.

ادامه جستجو‌ها برای پیدا کردن چوپان فومنی

علی قلیزاده، رئیس جمعیت هلال احمر فومن گفت: جستجو‌ها برای یافتن چوپان جوان فومنی بعد از ۱۰ روز بی نتیجه مانده است.

او افزود: این چوپان اهل روستای نصرالله محله فومن، از پنجشنبه ۲ هفته گذشته هنگام کوچ دام‌های خود از ییلاق قلعه رودخان به ییلاق گشت رودخان در مسیر گم شده است.

او افزود: یک گروه امدادی با همکاری یک گروه کوهنوردی هر روز برای یافتن این چوپان  تلاش می‌کند.

دستگیری سارق مسافرکاشانه‌های بندر انزلی

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای مسافرکاشانه‌های شهرستان بندرانزلی با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مسافرکاشانه‌های شهرستان بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و تحقیقات میدانی، هویت متهم و مخفیگاهش را در شهر رشت شناسایی کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، بیان داشت: متهم ۳۰ ساله در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از مسافرکاشانه‌های بندرانزلی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان همچنین به شناسایی و دستگیری مالخر ۳۵ ساله این پرونده اشاره و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی سهل‌انگاری و عدم رعایت قوانین در ثبت مشخصات و پذیرش مسافر را علت اصلی این سرقت‌ها برشمرد و از صاحبان اماکن اقامتی خواست: از دوربین مداربسته و سامانه‌های ثبت مسافر استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.