مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم حوزه های امتحانی با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده شده اند.

آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: با تشکیل شورای نظارت بر امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان، زمینه و شرایط لازم برای اجرای کامل دستورالعمل های مربوط به پیشگیری از شیوع کروناویروس در حوزه های امتحانی به خوبی فراهم شده است.

پورداود با بیان این که دستورالعمل برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس پروتکل های بهداشتی مبنای عمل ما در استان است، افزود: با همکاری دستگاه های دیگر به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان حوزه های امتحانی به لحاظ بهداشتی کاملا آماده سازی شده است.

او با تأکید براینکه عوامل اجرایی و دانش آموزان  از اقلام بهداشتی و حفاظتی به ویژه ماسک و دستکش استفاده می کنند ،اضافه کرد: اقدامات لازم برای ضد عفونی حوزه های امتحانی و تهیه اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با قدردانی از عوامل اجرایی امتحانات نهایی، گفت: از تمام ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در شرایط کرونایی استفاده کرده ایم تا دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی، با آسودگی خاطر در جلسه امتحان حاضر شوند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.